پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله ممدوحی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری، رسالت رسانه های جمعی در راستای آشنایی هر چه بهتر و بیشتر جوانان غربی با حقیقت اسلام را بسیار مهم و تاثیرگذار توصیف کرد.

آیت الله حسن ممدوحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به این که پیام مقام معظم رهبری خطاب به جوانان غربی ،نقطه عطفی در معرفی اسلام ناب به جهانیان است، اظهار داشت: همان گونه که پیام و نامه حضرت امام (ره) به سران شوروی سابق تاثیر بسیار گسترده جهانی داشت، بی شک پیام رهبر معظم انقلاب نیز همان تاثیر را خواهد داشت.

وی با اشاره به ضرورت های صدور چنین پیامی به ویژه در رابطه با مقابله موج اسلام هراسی در غرب خاطرنشان کرد: این پیام دقیقاً در راستای بیداری عمومی ملت های آزادی خواه جهان است که جوانان غربی را از دامی که سران و رسانه های آنان بر سر راه آن ها گذاشته، رهایی می دهد و  جوانان را به شناخت و درک مناسبی نائل می کند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: امروز از رسانه های جمعی به ویژه رسانه های دیداری و شنیداری انتظار می رود که در راستای تبیین و نشر هرچه بهتر و بیشتر پیام مقام معظم رهبری اهتمام ورزند و به رسالت سترگ خود در این باره جامه عمل بپوشانند.

 

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha