جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مصلحی

حوزه/ پیام رهبر انقلاب به جوانان اروپا وآمریکا، ارکان قدرت را در آمریکا لرزانده است/ در این مذاکره جان کری یک جزوه 8صفحه ای را به آقای ظریف می دهد. آقای ظریف دو صفحه را خوانده، آن را جلو کری می اندازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، حجت الاسلام والمسلمین مصلحی، روز گذشته در همایش منطقه ای مبلغان هجرت و مدارس امین که در مجتمع آدینه تهران برگزارشد، وضعیت انسان ها در مقابل حرکت ها وانقلاب های الهی را به 4 دسته تقسیم کرد و گفت: دسته اول حق را می شناسند، اما به سراغ با طل می روند، دسته دیگر حق را می شناسند، اما جلو حق می ایستند، دسته سوم نیز حق را می بینند، به کمک حق هم می آیند اما در بین راه می ایستند، اما آخرین گروه، تا آخر پای حق می ایستند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان این که پس از دفاع مقدس استکبار به این نتیجه رسید که از راه نظامی نمی تواند انقلاب اسلامی را از پا در آورد، به همین خاطر جنگ نرم را طراحی کرد  و در این راه از تاریخ نیز بهره برد، تاکید کرد: صهیونیست سابقه طولانی در طراحی جنگ نرم داشته و دارند که این سابقه در اسلام براساس اسناد تاریخی مانند تاریخ طبری قابل اثبات است. در دوران بنی امیه بویژه معاویه که انسان پیچیده ای بود، مشاوران یهودیش نقش تعیین کننده ای در انحراف مسیر اسلام داشتند.

وزیر سابق اطلاعات افزود: استکبار در جنگ نرم طراحی شده علیه انقلاب اسلامی نیز به دنبال آن است تا همان حرکت های بنی امیه که عبارت بودند از تجمل گرایی و اشرافی‌گری و طبقه گرایی برای ایجاد فاصله میان مردم و مسئولین را پیاده کند تا زمینه برای مقابله با جبهه حق فراهم شود. استکبار به خوبی می داند که براندازی یک شبه امکان پذیر نیست، بلکه زمان بر است.

وی با بیان این که کسانی که در مقابل جبهه حق می ایستند سه راهبرد ایجاد شبهه، کلید زدن فتنه و بدعت را در برنامه های خود قرار می دهند، به حوادث فتنه 88 اشاره کرد و افزود: ما شاهد بودیم که طراحان این فتنه در چه مسیری حرکت کردند. اولین قدم ایجاد شبهه بود که بحث تقلب در انتخابات و صیانت از آراء مطرح شد.

حجت الاسلام والمسلمین مصلحی با بیان این که این حرکت از سوی بیگانگان و حزب توده طراحی شده بود، افزود: در دفتر یکی از سران فتنه جزوه ای پیدا شد  که جا دارد برای شناخت آفت های دشمن و طراحی آنان، روی این جزوه کار شود. زمانی که این جزوه را در اختیار عزیزی قرار دادیم تا آن را بررسی کند، به من پیغام داد و گفت این جزوه را چه کسی طراحی کرده است، گفتم چطور؟ گفت این ادبیات حزب توده است .

وزیر سابق اطلاعات افزود: در این جزوه به حدی دقیق کار شده بود که حرکت ها و اقدامات افراد تا یکسال قبل وبعد از فتنه پیش بینی شده بود. این نمونه حرکت هاست که نشان می دهد دشمن فهمیده برای از بین بردن انقلاب به زمان نیاز دارد، همان طور که برای مقابله با شوروی 40سال برنامه ریزی کردند.

وی به برخی شبهاتی که فتنه گران اشاره کرد و با برشماری برخی از آنها، تاکید کرد: تبلیغ رسمی علیه دین ، توهین به امام راحل ، توهین به مراجع معظم تقلید، تشکیک در مقوله ولایت فقیه، و القای وجود استبداد که امروز هم متاسفانه این شبهات به گونه ای ظریف تر در برخی نشریات وروزنامه ها بیان می شود.

وزیر اطلاعات دولت دهم در توضیح القای شبهه وجود استبداد در کشور، گفت: در حالی که رهبر معظم انقلاب در بحث مذاکرات هسته ای حساب شده و دقیق وارد شدند تا کسی نتواند مطلبی خلاف را بگوید. برخی از مسئولین در واقع به دنبال دو قطبی کردن جامعه هستند.

حجت الاسلام والمسلمین مصلحی تصریح کرد: ما هم به تبعیت از رهبرمعظم انقلاب از گروه مذاکره کننده حمایت می کنیم، البته دلواپسی هایی هم داریم، چون آمریکایی ها با ماهیت انقلاب اسلامی مشکل دارند و به وضوح این مسئله را بیان کرده اند.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه به مذاکرات وزیر امورخارجه کشورمان با جان کری در مسقط اشاره کرد و گفت: در این مذاکره جان کری یک جزوه 8صفحه ای را به اقای ظریف می دهد آقای ظریف دو صفحه را خوانده، آن را جلو کری می اندازد و می گوید ما برمی گردیم، می گوییم شما زیر همه توافقات خود زده اید و به دنبال تعطیلی همه فعالیت های هسته ای ما هستید. بحث بالا می گیرد و آقای ظریف می گوید مذاکرات شکست خورده و برمی گردد.

وی افزود:وزیر امور خارجه عمان که قرار بوده با جان کری به چین برود، در هواپیما به او می گوید قرار بود در مسقط به نتیجه برسید، چرا این جزوه را آوردی؟ وزیر امور خارجه آمریکا می گوید من کاره ای نیستم، بلکه به من می گویند چه بگو.

وزیر سابق اطلاعات کشورمان در ادامه به بازی آمریکا در ژنو اشاره کرد و افزود: در این مذاکرات همه با کمال تعجب دیدند که آمریکا می گوید همه چیز را می پذیرد الا بند 7، در این بین یک حقوقدان خبره که با هیئت ایرانی بوده یاد آور می شود که این بند را قبول کنیم یعنی تمام حقوق هسته ای را از خودمان سلب کرده ایم.

وی افزود: در اثنای این بحث به جان کری اطلاع می دهند اوباما با شما کار دارد، بعد از تماس با اوباما، پریشان در حیاط قدم می زند و در جلسه می گوید اوباما گفته چیزی را نپذیرید و همه چیز متوقف. آیا این حرکت  آمریکایی ها بازی نیست؟

حجت الاسلام والمسلمین مصلحی با اشاره به این که آمریکا در بازی مذاکرات اخیر به دنبال کاهش قیمت نفت برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی بود، گفت: من براساس یک سری اطلاعات در یک نامه گفتم که مذاکرات با یک بسته سنگین مواجهه خواهد شد و پیش بینی قیمت 40 دلار را کردم.

وزیر اطلاعات دولت دهم با ابراز تأسف از بی توجهی به سخنان رهبر انقلاب که تاکید بر روی پا خود ایستادن را دارند و برخی به دنبال حل شدن رابطه با خارج و ورود دلار به کشور هستند، باید از آنان سئوال کرد آیا یک سنت وارد کشور شده، افزود: دشمن دارد از طریق این مذاکرات با جمهوری اسلامی را مدیریت می کند.

وی با اشاره به این که آمریکا دارد در این مذاکرات ذهن مردم ایران و منطقه را از خود دور می کند گفت: در مذاکرات آلماتی، فرانسه بازی را بهم زد، در حالی که فرانسه اصلا عددی نیست، در این جلسات نماینده انگلیس حواسش نبود و گفت به جای خوبی رسیده ایم، نا گهان خانم شرمن دست نوشته ای به او داد که امروز در دست جمهوری اسلامی است و به گفت با اجازه چه کسی حرف زدی،اینها به دنبال مدیریت هستند، مدیریتشان این است که مرگ بر به کشورهای دیگر آمریکا بر گردد

وی به پیام رهبر انقلاب خطاب به جوانان اروپا وآمریکا اشاره و با بیان این که این پیام ارکان قدرت را در آمریکا لرزانده است و معتقدم ولایت رهبری بر دنیای بشری خواهد بود، گفت : در دیداری که با رئیس دانشگاه الازهر داشتم آخر بحث گفت "مشکل ما این است که ولی فقیه نداریم، ما در فتنه 88 هر روز می گفتیم انقلاب تمام شد، اما رهبری شما را از این گردنه عبور داد".

وزیر سابق اطلاعات کشورمان  تشکیل گروه تروریستی داعش را ساخته خود آمریکا وسرویس های وابسته به آنان دانست وبا اشاره به روند  تکامل انقلاب در جهان اسلام و تغییر نگاه آنان از خلیفه گری به اولی الامر، به سخنان رئیس دانشگاه الازهر اشاره کرد و گفت: ایشان گفت "اشتباه ما این بود که خلیفه گری را در اولی الامر حذف کردیم".

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha