دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024

همايش بزرگ «خانواده آسمانی» با موضوع روابط سالم بين همسران، با حضور خانواده‌های فضلا، طلاب و روحانيون خراسان شمالی در محل سالن اجتماعات اداره كل پست اين استان برگزار شد.

به گزارش سرويس استان‌هاي مركز خبر حوزه، در اين همايش، استاد حورايی، مولف چند اثر در موضوع خانواده، در جمع طلاب و روحانيون و خانواده‌های آنان ضمن تبيين قداست و جايگاه رفيع خانواده در اسلام، به بيان راهكارهای مهم و اساسی در خصوص روابط سالم بين زوجين پرداخت.

وی، عدم آشنايی كامل زوجين از ويژگی‌های فردی و خانوادگی يكديگر را از آسيب‌هايی تهدید کننده كانون خانواده دانست و تصريح كرد: احترام متقابل زوجين به يكديگر و پذيرفتن ويژگی‌های خاص فردی و خانوادگی طرف مقابل و عكس‌العمل منطقی در مواجه با آن، از جمله شاخص‌های يك زوج موفق است.

حورايی با بيان اينكه دين مبين اسلام به عنوان كامل‌ترين اديان، نگاهی جامع و كامل به ابعاد مختلف زندگی بشر به خصوص خانواده دارد و خانواده را مقدس‌ترين نهاد اجتماعی می‌شناسد و شاخصه‌های زن و مرد مسلمان و وظايف آنان را تبيين كرده است، به زوجين توصيه كرد: با مراجعه به آموزه‌های بلند دينی و توصيه‌های كارشناسان خبره بر تحكيم روابط خانواده بیافزايند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha