یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
خانواده آسمانی

حوزه/ همزمان با روز کتاب و کتابخوانی، مسابقه بزرگ کتابخوانی "خانواده آسمانی" برگزار می ‌گردد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، همزمان با روز کتاب و کتابخوانی، مسابقه بزرگ کتابخوانی "خانواده آسمانی" در کتابخوان همراه پژوهان، با ده‌ ها جایزه نفیس برگزار می ‌گردد.

این مسابقه به مناسبت هفته کتاب و با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و ارائه محتوای آموزشی و دینی، با همکاری نشر دیجیتال پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر و در بستر اپلکیشن کتابخوان همراه پژوهان برگزار می ‌‌شود.

برپایه این گزارش، کتاب ‌های «زبان، بایدها و نبایدها (ویژه پدران)»، «عشق برتر (ویژه مادران)»، «یک صدف از هزار(ویژه فرزندان)» کتاب هایی هستند که برای این مسابقه در نظر گرفته شده ‌اند.

علاقمندان می توانند برای شرکت در مسابقه از ۲۴ آبان تا ۲۵ آذرماه، کتاب ‌های مسابقه را در اپلیکیشن موبایلی کتابخوان همراه پژوهان تهیه و مطالعه نمایند و برای دریافت پژوهان به سایت نشر دیجیتال پژوهشگاه به نشانی www.pajoohaan.ir مراجعه کنند.

به برگزیدگان مسابقه جوایزی نظیر کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، تبلت و دستگاه ‏های همراه و کارت هدیه خرید کتاب اهدا خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha