دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
کد خبر: 362847
۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳
تجلیل از برندگان مسابقه گلبرگ زندگی

حوزه/ برندگان مسابقه کتابخوانی گلبرگ زندگی، شب گذشته در همایش «خانواده آسمانی» که به همت معاونت تهذیب حوزه علمیه استان قم در مدرسه علمیه معصومیه برگزار شد، تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، همایش «خانواده آسمانی» با هدف توسعه و ترویج زی طلبگی و همچنین ارایه مشاوره ها و مباحث اجتماعی و رفتاری و خانوادگی و حل مشکلات خانوادگی، هر هفته برگزار می شود.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین همتیان معاون تهذیب حوزه علمیه قم در سخنانی با اشاره به مساله حیا، این عنصر را یکی از مهمترین ارکان حفظ زندگی فردی و اجتماعی و خانوادگی دانست و به ذکر آیات و روایاتی در این زمینه پرداخت.

از دیگر برنامه های این مراسم، می توان به برگزاری مراسم روضه خوانی و مدیحه سرایی به مناسبت ایام شهادت سیدوسالار شهیدان، اشاره کرد.

گفتنی است در پایان این مراسم، برندگان مسابقه کتابخوانی گلبرگ که از جمع طلاب و خانواده های آنان، با حضور مدیران حوزه علمیهاستان  قم تجلیل شدند.

مسابقه کتابخوانی گلبرگ زندگی ویژه طلاب معین و همسران آنها برگزار شد که به 30 نفر از برگزیدگان هدایایی چون کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و مشهد مقدس و وجه نقد، اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha