چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024

اولین نشست انجمن قلم و نویسندگی با حضور امام جمعه و مدیر مدرسه علمیه سعدیه رامیان در این مدرسه مبارکه برگزار شد.

حجت الاسلام سید جواد محمدزاده مسئول برگزاری این انجمن در گفتگو با سرویس استان های مرکز خبر حوزه، با اشاره به اینکه قلم ابزار بسیار مهمی برای بیان معارف و دفع شبهات دشمنان است، اظهار داشت: تبحر یافتن طلاب به نویسندگی این امکان را به ما خواهد داد که در تبلیغ دین مبین اسلام موفق تر عمل کرده و در نهایت یکی از مصادیق تحول در حوزه که مد نظر مقام معظم رهبری نیز می باشد، تحقق یابد.

وی با اشاره به اینکه انجمن قلم و نویسندگی فعالیتی نو و تازه در حوزه علمیه استان گلستان است، ابراز داشت: طلاب استان برای حضور در این انجمن بسیار مشتاق و علاقه مند هستند و استمرار در برگزاری این نوع کلاس ها کمک شایانی به آنان خواهد کرد.

رییس اداره پژوهش حوزه علمیه استان گلستان با اشاره به اینکه امسال دوره مقدماتی این انجمن  برگزار می شود، خاطرنشان کرد: این کلاس هر دو هفته یکبار برگزار خواهد شد و دوره های تکمیلی این برنامه در سال آینده برگزار می شود.

حجت الاسلام محمدزاده با بیان اینکه در این جلسه 50 نفر از طلاب مستعد شرق استان شرکت داشته اند، تصریح کرد: طلاب شرکت کننده با گزینش و امتحان وارد کلاس شده و این عزیزان از مدارس علمیه سعدیه رامیان، الغدیر آزادشهر، سفیران هدایت آزادشهر و منتظریه گنبدکاووس انتخاب شده بودند.

وی در پایان ضمن تشکر از امام جمعه شهر رامیان برای حضور در این کلاس، بیان داشت: حضور امام جمعه در این کلاس بسیار مغتنم بود و فعالیت شایسته مدیران مدرسه علمیه سعدیه رامیان نیز در این رابطه یاری رسان برگزاری این نشست بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha