یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024

امروز بحران اقتصادی را نه در ایران بلکه باید در کشورهای مدعی غربی و اروپایی جستجو کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن نواب اظهار داشت: تسلط و اشراف مقام معظم رهبری بر مسایل منطقه ای به ویژه مصر سابقه ای 47 ساله دارد و بهتر از هر کس مصالح جهان اسلام را تشخیص می‌دهد.

معاون سیاسی جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با مرکز خبر حوزه با اشاره به مطلب فوق بیان داشت: رهبر معظم انقلاب همان طور که خودشان نیز فرموده اند از سن 25 سالگی تاکنون دارای تسلط و آگاهی خوبی نسبت به مسایل منطقه ما به ویژه مباحث راجع به مصر هستند و در این باره مصالح جهان اسلام را بهتر از هر کسی می دانند و تشخیص می دهند.

وی افزود: رهبر فرزانه انقلاب، حدود نیم قرن است که با افکار مردم مصر آشنایی دارند و در این باره دستی هم در ترجمه کتب اندیشمندان آن‌ها داشته اند.

رییس دانشگاه ادیان و مذاهب اسلامی، همچنین با اشاره به این که آیت الله العظمی خامنه ای حقیقتا از جمله مسلط ترین و آگاه ترین افراد به وقایع و حوادث جهان به شمار می روند، ابراز داشت: معظم له حتی در خصوص هند و آزادی این کشور از یوغ استعمار دارای تالیفاتی هستند؛ این نشان می دهد که ایشان چگونه حدود نیم قرن مسایل را رصد کرده و دارای تحلیل درستی در قبال قضایای منطقه ای و جهانی شده اند.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری در نماز جمعه این هفته تهران از این منظر به عنوان یک انسان کاملا آگاه و مسلط و البته دغدغه مند، دیدگاه‌ها و رهنمودهای خویش را بیان فرمودند.

عضو شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) با اشاره به فرازی از بیانات معظم له مبنی بر این که ما در کشور بحرانی نداریم، خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی در داخل، عقلشان کوچک است و فکر می کنند که مثلا با گران شدن سکه و ارز ، کشور دچار بحران اقتصادی شده است و حال آن که به عینه می بینیم که مردم در امنیت کامل به زندگی عادی خویش می پردازند و مشکل خاصی در کشور وجود ندارد.

وی افزود: امروز بحران اقتصادی را نه در ایران بلکه باید در کشورهای مدعی غربی و اروپایی جستجو کرد.

* به بهانه مخالفت با دولت، نظام را زیر سوال نبریم

حجت الاسلام و المسلمین نواب تصریح کرد: متاسفانه عده ای به جهت اختلافات با دولت، کلیت نظام را زیر سوال می برند و حال آن که به لطف الهی، نظام اسلامی با اقتدار به حرکت رو به جلو خود ادامه می دهد.

وی در عین حال گفت: البته کشور در طول 33 سال اخیر همواره فراز و نشیب‌های اقتصادی داشته است و همیشه هم گروه اقلیتی ناراضی و مخالف بوده اند، اما آنچه مهم است این که ایران اسلامی به کوری چشم دشمنان و در پرتو نظام مردم سالاری دینی ، مقتدرانه به سمت پیشرفت در حال حرکت است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha