پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت‌الاسلام مختار سلیمانی مدیر مدرسه علمیه قرآنی حاج شهبازخان کرمانشاه:

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه قرآنی حاج شهبازخان کرمانشاه با اشاره به اینکه گله مندی مردم از وضعیت نابسامان اقتصادی را نباید به پای اصل نظام گذاشت، گفت: با وحدت و اطاعت از ولی فقیه می توان از بحران اقتصادی عبور کرد.

حجت‌الاسلام مختار سلیمانی در گفت ‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه در کرمانشاه با اشاره به آیه 113 سوره مبارکه هود که می فرماید:« وَلَا تَرْكَنُوا إِلَى الَّذِينَ ظَلَمُوا فَتَمَسَّكُمُ النَّارُ وَمَا لَكُمْ مِنْ دُونِ اللَّهِ مِنْ أَوْلِيَاءَ ثُمَّ لَا تُنْصَرُونَ» و بر ظالمان تکیه ننمایید، که موجب می‌شود آتش شما را فرا گیرد؛ و در آن حال، هیچ ولیّ و سرپرستی جز خدا نخواهید داشت؛ و یاری نمی‌شوید، گفت: عده ای برخلاف دستورات الهی در بحران اقتصادی برآنند که با تکیه و درخواست از کفار و ظالمان مستکبر مشکلات کشور را حل کنند.

وی در ادامه با توجه به سخنان رهبری معظم انقلاب در خصوص عدم اعتماد به مستکبرین خصوصا شیطان بزرگ و همدستان اروپایی، افزود: امید به ظالمان برای رفع معضلات معیشتی مردم نتیجه ای جز خسران و خواری برای امت اسلامی در پی نخواهد داشت.

مدیر مدرسه علمیه قرآنی حاج شهبازخان کرمانشاه با اشاره به اینکه که مردم به خاطر حفظ اصل نظام اسلامی، و تبعیت از ولی فقیه وضعیت نابسامان اقتصادی را تحمل می کنند، گفت: باید مسئولین اجرایی تذکرات ولی فقیه و مراجع انقلابی را برای رفع مشکلات معیشتی و مهارگرانی نصب العین خود قرار دهند.

وی تشدید تحریم های اقتصادی علیه ایران را نشان از شکست نقشه مستکبرین ظالم دانست و اظهار کرد: پایبندی آحاد مردم به آرمان های امام(ره) و شهدا و داشتن بصیرت انقلابی سد محکمی در برابر پیاده شدن دسیسه های دشمنان انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام سلیمانی، پیروزی جبهه مقاومت در عراق، سوریه و یمن، باعث خنثی شدن طرح صهیونیستی نیل تا فرات شده است، گفت: انقلاب اسلامی در ایران به زعامت حضرت امام(ره) و رهبری معظم انقلاب باعث بیداری ملل مظلوم جهان خصوصا کشورهای اسلامی گردیده است.

مدیر مدرسه علمیه قرآنی حاج شهبازخان کرمانشاه با اشاره به این که گله مندی مردم از وضعیت نابسامان اقتصادی را نباید به پای اصل نظام گذاشت، افزود: با وحدت و اطاعت از ولی فقیه می توان از بحران اقتصادی عبور کرد.  

وی در ادامه با اشاره به نقشه دشمن برای بی ثباتی داخلی با حربه افزایش تحریم ها در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: نبود برنامه برای رفع معضلات اقتصادی از طرف مسئولین بهانه ای برای فرصت طلبان خواهد بود.

مدیر مدرسه علمیه قرآنی حاج شهبازخان کرمانشاه در پایان کلید رفع معضلات معیشتی مردم را تغییر تیم اقتصادی دولت دانست و گفت: انتظار مردم همیشه در صحنه از دستگاه قضایی برخورد انقلابی با مفسدان اقتصادی می باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha