پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بازدید مدیر اوقاف کرمان از مدیریت استان

حوزه/ مدیر کل اوقاف و امور خیّریه کرمان به همراه هیئت همراه از مدیریت حوزه علمیه استان بازدید کرد و بر احقاق حقوق حوزه‎های علمیه در امر موقوفات تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزای حوزه در کرمان، حجت الاسلام  اسماعیل تدینی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان به همراه هیئت همراه از مدیریت حوزه علمیه کرمان بازدید کرد.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام تدینی به همراه حجت الاسلام و المسلمین حسین اللهوردی مدیر حوزه علمیه کرمان از ساختمان و بخشهای مختلف مدیریت حوزه علمیه کرمان بازدید کرد و مدیر حوزه استان به تشریح مسایل مربوط به ساختمان مدیریت پرداخت.

در ادامه حجت الاسلام تدینی در جلسهای با مدیر و معاونین حوزه علمیه کرمان و مدیران مدارس شهر کرمان بر احقاق حقوق حوزههای علمیه و طلاب در امر موقوفات تاکید کرد و گفت: ما به دنبال این هستیم که در زنده کردن موقوفات حوزههای علمیه برای طلاب و حوزه قدم مهمی برداریم. به نظر ما در اینکار باید به صورت پله پله پیش برویم تا به نتیجه برسیم.

وی خاطر نشان کرد: در راستای تقویت و احقاق حقوق حوزه در مساله موقوفات، این اداره کل نیازمند کمک حوزه دارد و باید با همکاری یکدیگر این مهم برطرف شود؛ همچنین بایستی در امر بازرسیها دقت بالایی به خرج دهیم تا مشکلی پیش نیاید و اگر کسی قصد سوء استفاده از موقوفات را داشت شناسایی و با او برخورد قانونی شود.

لازم به ذکر است، پیش از این دیدار حجت الاسلام  تدینی با آیت الله جعفری رئیس شورای حوزه علمیه استان کرمان دیدار و در رابطه روند کار اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و موقوفات حوزه علمیه به ارائه گزارشی پرداخت.

ضمنا مقرر شد تا در آینده نزدیک مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان به همراه مدیر حوزه علمیه کرمان و مدیران مدارس شهر کرمان از مدارس علمیه این شهر بازدید کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha