سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024

دومین همایش بین المللی بزرگداشت سرداران شهید جهان اسلام با هدف نکوداشت فرماندهان شهید حزب الله در تهران برگزار شد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، در این همایش که دیشب در تالار کشور برگزار شد از مقام شامخ شهیدان حجت الاسلام والمسلمین سید عباس موسوی، حجت الاسلام والمسلمین شیخ راغب حرب و عماد مغنیه معروف به حاج رضوان تجلیل شد.

در این آئین با شکوه، حماسی و معنوی همچنین با حضور سردار وحیدی وزیر دفاع، لوح تقدیر به حجت الاسلام والمسلمین شیخ عبدالکریم عبید شیخ الاسرای لبنان و معاون شورای اجتماعی حزب الله و نیز دختران شهید عماد مغنیه خانم ها فاطمه و زینب مغنیه اهدا گردید.

رونمایی از 14 جلد کتاب در معرفی شهدای مقاومت که به زبان  های عربی و انگلیسی از سوی انتشارات بین المللی الهدی منتشر شده است، از دیگر برنامه های این همایش بود.

اجرای سه قطعه سرود با موضوع بیداری اسلامی، حزب الله لبنان و فلسطین که به زبان های فارسی و عربی اجرا شد، فضای خاصی را در همایش ایجاد کرد.

این همایش به صورت مستقیم از چند شبکه بین المللی همچون الفرات و المنار پخش شد.

یادآور می شود نخستین همایش بین المللی بزرگداشت سرداران شهید جهان اسلام با نکوداشت شخصیت شهید عماد مغنیه برگزار شده بود، و سومین همایش سرادارن شهید نیز قرار است با تجلیل از شهدای مقاومت در کشورهای مختلف همچون بحرین، یمن، لبنان، افغانستان، فلسطین و ... در سال آینده برگزار شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha