دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024

انتخابات، عرصه‌ای است که همگان می‌توانند با حضور در آن وفاداری خود را نسبت به انقلاب،‌ امام خمینی(ره) و شهدا ادا کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین همتیان، در گفت‌وگو با خبرنگار مرکز خبر حوزه درباره ضرورت شرکت مردم در نهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: نظام اسلامی ایران، خون‌بهای هزاران شهید است که به برکت رهبری حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری به حیات خود ادامه داده و می دهد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران، ‌گوهر گرانبهایی است که ارزان به دست نیامده است،‌بنابراین، هر مسلمانی باید در هر مقام و مسئولیتی و در هر جایی، وظیفه دینی خود بداندکه از آن دفاع کند.

حجت الاسلام والمسلمین همتیان خاطرنشان ساخت: امروز شرایطی به وجود آمده است که همه مردم می‌توانند در آن حضور یابند و با شرکت در انتخابات، وفاداری خود را به امام(ره)، انقلاب، شهدا و رهبری ادا کنند.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان قم ادامه داد:‌ هر انسانی که در ایران اسلامی زندگی می‌کند، باید بداند، دشمنانی که از انقلاب سیلی خورده‌اند، تمام نگاهشان به انتخابات است؛ اگر حضور گسترده‌ای که شایسته ملت است را ‌ببینند، ناکام و سرخورده می‌شوند، اما اگر حضور مردم، آن گونه که باید، نباشد، شاد می‌شوند.

*چشم ملت  های آزاده به ایران است

حجت‌الاسلام والمسلمین همتیان اضافه کرد: از سوی دیگر، سیل اسلام‌خواهی و بیداری اسلامی در جهان به وجود آمده است و ملت های آزاده با هزاران امید و دلدادگی به اسلام و انقلاب به خیابان‌ها آمده و از جان مایه می‌گذارند؛ چشم آنها به ملت ایران است؛ بر این اساس عظمت انقلاب اسلامی ایران موجب دلگرمی آنها می‌شود و اگر هم کوتاهی در این عرصه انجام شود، موجب دلسرد شدن آنها می‌گردد.

استاد اخلاق حوزه علمیه قم در پایان تصریح کرد:‌ همه وظیفه داریم که در انتخابات شرکت کنیم و به کاندیداهای اصلح که با معیارهای انقلاب و بنیان‌گذار انقلاب اسلام سنخیت داشته باشد، رأی دهیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha