جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024

شیخ احمد الزین از روحانیون اهل سنت لبنان گفت: دخالت نیروهای سعودی و لشکرکشی به بحرین، زیر پا گذاشتن عرف و پیمان های بین الملل است.

به گزارش سرویس بین الملل مرکز خبر حوزه، گروهی از معترضان بحرینی با ریاست شیخ حسن سلطان از جمعیت مستقل الوفاق و یوسف ربیع رییس انجمن حقوق بشر و عبدالاله الماحوزی فعال سیاسی از مجع علمای مسلمان لبنان دیدار کرده و با شیخ احمد الزین رییس هیئت امنای این مجمع  دیدار کردند.

شیخ احمد الزین در این دیدار، ضمن تاکید بر حق مردم در رسیدن به خواسته های انسانی خود خاطرنشان کرد: ملت بحرین یک ملت متمدن است و حق طبیعی اوست که به حقوق قانونی خود در آزادی و عدالت دست یابد. وی از دخالت نیروهای سعودی در بحرین اظهار تاسف کرد و با محکومیت سرکوب مردم بحرین ز سوی نیروهای سعودی گفت: این دخالت زیر پا گذاشتن عرف و پیمان های بین الملل است.

احمد الزین همچنین توطئه آمریکا و غرب را در از بین بردن وحدت امت عرب و اسلام برای ایجاد کشورهای کوچک دست نشانده محکوم کرد.

شیخ حسن سلطان نیز در ابتدای این دیدار، به راهپیمایی عظیم و باشکوه مردم بحرین در جمعۀ اخیر اشاره و تصریح کرد: این اجتماع، ثابت کرد که مردم بحرین چه می خواهند و به دنبال چه هستند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha