جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024

عضو مجلس خبرگان رهبری، گفت: ماجراجویی رژیم صهیونیستی در منطقه با آزاد سازی قدس شریف و شکست مذبوحانه و نابودی این رژیم همراه خواهد شد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، حجت الاسلام والمسلمین کعبی در جمع کاروان آسیایی « الی بیت المقدس» که روز جمعه وارد قم شد، با ذکر این مطلب که قم، خاستگاه اصلی انقلاب اسلامی ایران است، اظهارداشت: این انقلاب، با رهبری امام خمینی(ره) و بر پایه فقه و اصول اسلامی شکل گرفته است.

وی افزود: مرحوم آیت الله شیخ عبدالکریم حائری، موسس حوزه علمیه قم، به عنوان مدیر حوزه علمیه شیعه، اعلامیه‌های فراوانی در محکومیت دسیسه های شیطانی استعمارگر پیر، یعنی انگلیس، اعلام داشتند واز آن روز هم ملت مسلمان ایران خود را در کنار مردم فلسطین دیده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهارداشت: حضرت امام راحل نیز در این زمینه از جمله اولین فریادگران مسلمان بود که توطئه اسراییل را به گوش مردم جهان رساند؛ ایشان مبارزه و محو اسراییل را از جمله اهداف جهانی انقلاب اسلامی ایران می دانستند و مردم مسلمان و انقلابی ایران نیز همان روزهای پیروزی انقلاب فریاد می زدند که «امروز ایران و فردا فلسطین».

* تأکید ایران بر هویت اسلامی فلسطین

وی گفت: استراتژی انقلاب اسلامی ایران همواره بر نجات فلسطین، تاکید بر هویت اسلامی فلسطین و وحدت اسلامی بین مذاهب و آزادی خواهان جهان و تاکید بر رهبری الهی در مدیریت انسان معاصر بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین کعبی، ابرازداشت : پس از گذشت سه دهه از انقلاب اسلامی، توانسته ایم گفتمان عدالت و آزادی خواهی را به عنوان یك گفتمان جهانی بر پایه اسلام جهت نجات بشریت طرح كنیم؛ امروز سپاه، ارتش، بسیج، نیروهای زمینی و هوایی و دریایی مقتدر جمهوری اسلامی ایران آماده هر گونه عملی برای آزاد سازی قدس شریف و نابودی رژیم صهیونیستی است؛ بدون شک ماجراجویی دوباره رژیم صهیونیستی در منطقه به آزادی قدس شریف منجر خواهد شد.

وی اظهارداشت: امروز شاهد استقبال فعالان حقوق بشر جهت آزادی قدس و رشد فزاینده مطالبات جهانی برای حل مساله فلسطین بر پایه عدالت هستیم و لذا راه آزادی قدس تقویت ایمان ملت ها و مقاومت مشروع و پایان راه هرگونه سازش و مصالحه است.

* راه نجات فلسطین

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: فلسطین تنها از طریق بلوك قدرت جهانی عدالت محور، آزاد می شود و صهیونیست ها از این حركت مردمی كاروان الی بیت المقدس كه آزادی خواهانه است به وحشت افتاده اند.

حجت الاسلام والمسلمین كعبی گفت: امروز قدس به عنوان یك نماد برای مبارزه با ظلم و جنایت پایه حركت های جهانی انسان دوستانه ، عدالت محور و آزادی خواهانه است.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود:دستاوردهای پشتیبانی مادی و معنوی نظام جمهوری اسلامی و حركت های انسان های مجاهد و مومن بر پایه اسلام ناب محمدی باعث خروج اشغالگران صهیونیست از جنوب لبنان و شكل گیری حماسه مقاومت 33 روزه حزب الله در برابر اسرائیل و مقاومت 22روزه غزه شد.

*ایران، کابوس سردمداران صهیونیست

وی ابراز داشت:اگر رژیم صهیونیستی وارد حركت های ماجراجویانه دیگری در لبنان یا منطقه شود این حركت تنها با آزادی قدس تمام خواهد شد؛ امت آزاده اسلام در سراسر جهان باید به حامیان آرمان قدس در رسیدن به این هدف مقدس کمک کنند؛ جمهوری اسلامی ایران امروز به کابوسی برای سردمداران صهیونیست بدل شده است؛ احداث پارک به نام ایران در مرز لبنان و اسراییل  برای آنان از نظر روانی مساله ایجاده کرده است و بعضی ها می گفتند که نام این پارک تداعی کننده حضور ایران در مرز سرزمین های اشغالی است، ولی نام این پارک به نام ایران، به آن معنی است که اگر ایران نبود، هیچگاه مرزهای لبنان به آن منطقه نمی رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha