پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024

حجت‌الاسلام والمسلمین عبداللهی با اشاره به حمایت مسئولان نظام از آمران به معروف و ناهیان ازمنكر، تاکید کرد: همه مجموعه‌های قضایی، انتظامی و فرهنگی از فعالیت آمران به معروف خرسند هستند و حمایت از آنها را وظیفه خود می‌دانند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، رئیس دادگاه ویژه روحانیت قم  در جمع آمران به معروف و ناهیان از منكر گروه فرهنگی جهادی بشیر با اشاره به آیات و روایات متعدد در مورد جایگاه والای امر به معروف، فعالیت آمران به معروف و ناهیان از منكر را موجب حیات جامعه اسلامی دانست و این عمل عبادی و الهی را سبب رشد و تعالی جامعه بشری عنوان كرد.

وی ادامه داد: جامعه متدین كشور بر جامعه بی‌تفاوت غالب است و انجام فریضه امر به معروف و نهی از منكر موجب تقویت جامعه متدین و رضایتمندی آنها خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبداللهی با اشاره به حمایت مجموعه نظام از آمران به معروف و ناهیان از منكر، تاکید کرد: همه مجموعه‌های قضایی، انتظامی و فرهنگی از فعالیت آمران به معروف خرسند هستند و حمایت از آنها را وظیفه خود می‌دانند.

رئیس دادگاه ویژه روحانیت قم خطاب به آمران به معروف گفت: اگر در اجرای امر به معروف و نهی از منكر اخلاص داشته باشید، نفوذ كلام شما تاثیر بیشتری خواهد داشت.

وی یادآور شد: اگر رفتار یك نفر به واسطه امر به معروف و نهی از منكر شما اصلاح شود، رضایت خداوند را به دنبال خواهد داشت و مورد لطف حضرت احدیت قرار خواهید گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبداللهی با اشاره به تلاش‌های مذبوحانه ضد فرهنگی برخی كه سعی در تضعیف روحیه تذكر لسانی در جامعه دارند، خطاب به آمران به معروف و ناهیان از منكر اظهار داشت: این تلاش‌ها با خلوص نیت شما از بین خواهد رفت و هر جا اخلاص و رضای خداوند وجود داشته باشد نقشه‌های دشمنان نقش بر آب خواهد شد.

وی اضافه كرد: این كه رسانه‌های جمعی ضد انقلاب‌ها علیه فعالیت‌های امر به معروف و نهی از منكر موضع‌گیری کنند، نشان دهنده سیلی خوردن آنها و مهم بودن این فعالیت‌هاست.

رئیس دادگاه ویژه روحانیت قم با بیان اینكه زیبایی امر به معروف و نهی از منكر در خوش‌رویی آمران به معروف جلوه‌گری می‌كند، از طلاب گروه فرهنگی جهادی بشیر خواست كه فعالیت‌های خود را در سایر شهرهای كشور گسترش دهند.

حجت‌الاسلام عبداللهی در پایان خاطرنشان کرد: اگر دو فریضه امر به معروف و نهی از منكر در هر جامعه‌ای احیا شود، آن جامعه از حوادث و بلاها مصون می‌ ماند.

براساس گزارش ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منكر قم، در این نشست همچنین حجت‌الاسلام مجید بیك‌زاده، مسئول گروه فرهنگی جهادی بشیر با ارائه گزارشی، از حمایت‌های مجموعه دستگاه‌های قضایی و انتظامی در راستای ترویج تذكر لسانی قدردانی كرد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha