چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
کد خبر: 295664
۲۰ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۰

مسئول واحد نظام وظیفه حوزه علمیه تهران، گفت: برنامه صدور کارت هوشمند طلبگی برای بیش از 7000 طلبه تهرانی در دستور کار این واحد قرار گرفته است.

سید وهاب حسینی مسئول اداره نظام وظیفه حوزه علمیه تهران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در تهران ضمن اعلام این خبر، اظهار داشت: این طرح که تقریباً دو ماه از آغاز مراحل جمع آوری و سازماندهی اطلاعات آن می گذرد در راستای سهولت کار و ساماندهی امور طلاب کلید خوره است.

وی افزود: کارت هوشمند طلبگی در واقع حکم کارت شناسایی طلبه را دارد و طلاب می توانند با استفاده از آن با نهادها و ارگانهایی همچون راهنمایی و رانندگی، نظام وظیفه، اموربیمه، بانک و غیره، جهت اخذ گواهینامه رانندگی، معافیت تحصیلی و احراز هویت مراحل اداری خود را به سهولت و بدون نیاز به حضور در مرکز به انجام رسانند.

حسینی با بیان اینکه کارت هوشمند طلبگی هرساله تمدید خواهد شد افزود: این کارت حاوی اطلاعات هویتی، کد نظام وظیفه، اطلاعات شهریه، شماره حساب بانکی و وضعیت معافیت تحصیل طلاب می باشد.

مسئول اداره نظام وظیفه حوزه علمیه تهران تصریح کرد: مطابق با اعلام فراخوانی که از سوی این مرکز صورت گرفته، مدارس علمیه ای که اطلاعات فردی طلاب خود را بطور کامل و در اسرع وقت برای ما ارسال نمایند در اولویت ارائه این خدمات قرار خواهند گرفت.

گفتنی است: حوزه علمیه برادران استان تهران دارای 7200 طلبه و قریب به 50 مدرسه علمیه می باشد.

29/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha