پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
اینترنت

حوزه/ مدیر دفتر فناوری اطلاعات حوزه علمیه خراسان گفت: فرآیند درخواست و صدور مدرک علمی طلاب، از اول بهمن 93 بصورت اینترنتی انجام مي شود.

مهندس رضا ابراهیمی در گفتگو با خبرگزاري «حوزه» در مشهد، با اعلام این خبر ابراز داشت: از آنجا که سیاست اصولی دفتر فناوری ایجاد بسترهایی برای تسهیل امور طلاب می باشد، سامانه ای طراحی شده تا آنان به راحتی قادر باشند از طريق پرتال خود نسبت به درخواست مدرک اقدام كنند.

وي ادامه درخواست طلاب، بعد از طی مکانیزه مراحل مختلف، شامل بررسی و تائید توسط واحد آموزش و واحد تحقیقات، به واحد مدارج علمی جهت صدور مدرک ارجاع خواهد شد.

ابراهيمي با اشاره به اين كه با اين روند، حجم قابل توجهي از مراجعات طلاب و روحانيون كاهش مي يابد، با تقدیر از معاونت آموزش و پژوهش و دفتر مدارس علميه خواهران حوزه خراسان به خاطر همكاري و مشاركت در اين طرح، يادآورشد: متقاضيان مي توانند ميزان پيشرفت درخواست خود را از طريق بخش«پرتال طلاب» در سايت حوزه علميه خراسان به نشاني http://www.hozehkh.com  پيگيري كنند.

مدیر دفتر فناوری اطلاعات حوزه علمیه خراسان با اشاره به تجربه موفق اينترنتي نمودن نقل و انتقال طلاب به مدارس، گفت: از زمان عملیاتی شدن سیستم انتقالات، بیش از 4400 درخواست بصورت اینترنتی ارسال و بررسی گردید که این تجربه، تسريع در اینترنتی شدن فرآیندهای دیگر حوزه علمیه خراسان را موجب شد.

انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha