پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
کد خبر: 296112
۲۶ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۳

مبلغان طرح هجرت شهرستان میاندوآب در نشستی صمیمی با مدیر حوزه علمیه استان آذربایجان غربی خواستار توجه جدی مسئولین، جهت عملکرد بهتر مبلغان شدند.

به گزارش سرویس استان‌های خبرگزاری حوزه در این دیدار که در سالن جلسات دفتر امام جمعه شهرستان میاندوآب برگزار گردید حجت الاسلام و المسلمین قهرمانی امام جمعه شهرستان میاندوآب و مدیر حوزه علمیه استان آذربایجان غربی از ایفای رسالت تبلیغی مبلغان و روحانیت خط امام و رهبری تقدیر کرد.

 وی افزود: در این برهه حساس که استکبار جهانی تمامی مقدسات اسلامی و در راس آن ساحت مقدس خاتم پیامبران را مورد هجمه قرار داده است علماء و مبلغان بایستی با فکر و بیان و قلم خود زیبایی های دین مبین اسلام را به خوبی تبیین کنند.

حجت الاسلام ایمانزاده معاونت تبلیغ و مسئول روحانیون مستقر در شهرستان میاندوآب نیز در این نشست ضمن ارائه گزارشی از عملکرد 6 ماهه این معاون و مبلغان طرح هجرت تاثیرگذاری مسئله تبلیغ در شهرستان را مستلزم توجه بیشتر مسئولان دانست،

وی در ادامه ضمن تقدیر از همکاری های امام جمعه و فرماندار شهرستان میاندوآب که در عرصه تبلیغ و رفع مشکلات و موانع تبلیغ اهتمام داشته اند خواستار ادامه این همکاری از سوی مسئولین شد.

 مسئول روحانیون مستقر شهرستان‌ میاندوآب در گزارش خود تعداد مبلغان مستقر در قالب طرح هجرت در سطح شهرستان میاندوآب را 25 نفر عنوان کرد و افزود: در تلاش هستیم تا با جذب طلاب و روحانیون فرهیخته جهت ترویج مکتب اهل‌بیت(ع) زمینه استفاده بیشتر مردم از این معارف ناب را فراهم کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha