شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام حسینی پور - معاون تبلیغ حوزه یزد

حوزه/ معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه استان یزد از فعالیت مبلغان یزدی در پارک ها به صورت مستمر برای انجام فعالیت های دینی و پاسخ به شبهات و سوالات شرعی مردم خبرداد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، از یزد، معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه استان یزد، در جلسه ای که با حضور شهردار یزد و جمعی طلاب و روحانیون در مرکز مدیریت حوزه علمیه استان برگزار شد با تشکر از خدمات شهرداری اظهار داشت: اگر انتقاداتی از شهرداری می شود در راستای پیشبرد اهداف انقلاب و بهبود وضع شهری است و متاسفانه در برخی از موارد بسیاری از اقدامات خوبی که در زمینه شهری شده، از سوی تعدادی دیده نمی شود.

حجت الاسلام حسینی پور با تاکید بر توسعه عادلانه خدمات شهری در استان گفت: قطعا توسعه شهری از ملزومات بوده و امروز  این مهم باید در مناطق مختلف به یک میزان انجام شود .

 وی در پایان با تاکید بر استفاده از ظرفیت حوزه در توسعه فضای شهری تاکید کرد: ما مبلغینی داریم که  در پارک ها به صورت مستمر برای انجام فعالیت های دینی و پاسخ به شبهات و سوالات شرعی مردم فعالیت دارند و از شما خواهش دارم از این مبلغین حمایت کنید زیرا تنها ما به دلیل محدودیت هایی که داریم می توانیم نیروی انسانی را فعلا در سطح پارک ها در اختیار شما قرار دهیم.

در ادامه شهردار یزد در پاسخ به سخنان معاون تبلیغ حوزه یزد  در خصوص پیشهاد اعزام مبلغ مستمر به پارک های استان گفت: شهرداری از این طرح حوزه علمیه استقبال می کند و ان شاء الله بعد از اینکه حوزه برنامه خود رادر این خصوص به شهرداری ابلاغ کرد شهرداری امکانات استقرار مبلغین در پارک ها را فراهم خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha