چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت الاسلام بلک- مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان از پیش بینی حضور بیش از ۳۰ هزار خوزستانی در مراسم معنوی اعتکاف خبر داد.

حجت الاسلام محمد حسین بلک، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، از برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در بیش از ۳۵۰ مسجد استان خوزستان خبر داد و گفت: افزون بر مساجد محلات، ۲۰ مسجد در دانشگاه ها نیز آمادگی خود جهت برگزاری مراسم اعتکاف را اعلام کرده اند.

وی با اشاره به اتخاذ دو شیوه جهت ثبت نام معتکفان اظهار داشت: معتکفین می توانند از طریق سامانه به صورت حضوری نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

حجت الاسلام بلک زمان آغاز ثبت نام در مراسم معنوی اعتکاف را دوم اردیبهشت ماه اعلام کرد و افزود: این فرایند تا جمعه، یازدهم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان این که علاقه مندان به شرکت در این مراسم می توانند به سامانه masajed-khz.ir مراجعه کنند، گفت: اعزام قاریان قرآن به مساجد، اصلاح حمد و سوره، برپایی حلقه های معرفتی با حضور مبلغان حوزه علمیه، جلسات سخنرانی و اعزام مداحان به مساجد از جمله برنامه های در نظر گرفته شده در مراسم اعتکاف است.

وی با اشاره به اعزام مبلغان خواهر به مساجدی که مراسم اعتکاف ویژه خواهران برگزار می کنند، گفت: در نظر داریم تا در سال جاری بیش از ۶۰۰ مبلغ برادر و خواهر به محل های برگزاری اعتکاف اعزام کنیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان این که سال گذشته بیش از ۲۶ هزار نفر در مساجد خوزستان معتکف شدند، عنوان کرد: بیش از 9 هزار از آن ها برادر و 15 هزار نفر نیز معتکف خواهر بودند.

وی با اشاره به زمان مناسب آیین اعتکاف در سال جاری اظهار داشت: پیش بینی می شود که امسال بیش از ۳۰ هزار خوزستانی در مراسم معنوی اعتکاف شرکت کنند.

حجت الاسلام بلک در پایان گفت: تلاش می شود برنامه افتتاحیه در مراکز برگزاری برنامه معنوی اعتکاف با حضور مسؤولان استان اجرا شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha