شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
علیزاده امیدیه

حوزه/حمله عربستان به مردم مظلوم یمن را تابع هیچ قانون بین المللی ندانست و تصریح کرد: رفتار عربستان در یمن انسان را به یاد توحش های پیش از اسلام و دوران جاهلیت انداخت.

حجت الاسلام مهدی علیزاده، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حمله عربستان به مردم مظلوم یمن را تابع هیچ قانون بین المللی ندانست و گفت: رفتار عربستان در یمن انسان را به یاد توحش های پیش از اسلام و دوران جاهلیت انداخت.

امام جمعه امیدیه با بیان این حمله عربستان به یمن تبعات جبران ناپذیری برایشان خواهد داشت، گفت: دولت عربستان به دنبال منافع خود است و قطعا یمن پاسخ آنان را خواهد داد.

وی با بیان این که پایه های حکومت عربستان بسیار سست است، اظهار داشت: تحلیل و موضع گیری عربستان نشان از نوعی دوگانگی و عدم اختیار آن ها را بازگو می کند.

حجت الاسلام علیزاده در ادامه گفت: موضع گیری های عربستان در قبال سوریه و یمن به دو گونه متفاوت بود و افکار جهانی این مسئله را به خوبی مشاهده کرد و به سیاست های خصمانه رژیم آل سعود پی برد.

امام جمعه امیدیه با اشاره به پشت پرده حمله عربستان به یمن، اظهار داشت: به طور قطع می توان گفت که عربستان به سبب وابستگی به غرب هیچ اقدامی را بدون اجازه و چراغ سبز آن ها انجام نمی دهد.

وی با بیان این که حمله عربستان به یمن توطئه رژیم صهیونیستی علیه جهان اسلام قلمداد می شود، گفت: عربستان پس از این رفتارهای زشت و ضد انسانی  چگونه می تواند مدعی شود که خادمین حرمین است؟

حجت الاسلام علیزاده در پایان تصریح کرد: اقدامات گروه های تروریستی و جنایت های صورت گرفته در منطقه در راستای رسیدن به اهداف کشورهای مستکبر جهت جلوگیری از گسترش موج بیداری اسلامی است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha