پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024

معاون فرهنگی و تربیتی وزیر ورزش و جوانان با اشاره به استقبال تماشاگران از حضور روحانیون در ورزشگاه، گفت: عکس العمل هایی از سوی سایت های صهیونیستی و بیگانه داشتیم که نشان دهنده عصبانیت آنها بود.

به  گزارش خبرگزاری حوزه، پیشنمازی، معاون فرهنگی و تربیتی وزیر ورزش و جوانان، امروز چهارشنبه 15آذرماه در دیدار آیت الله حسینی بوشهری، مدیر حوزه های علمیه کشور با بیان این که بحث های فرهنگی در وزارت ورزش و جوانان یک اتفاق جدید است، گفت: حضور مبلغان در ورزشگاه  آزادی برای برخی قابل باور نبود، اما این مهم برای اولین بار در مسابقه استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی محقق شد.

وی افزود: شهرداری با برپایی خیمه هایی برای تماشاگران پیروزی و استقلال، مکان مناسبی برای حضور مبلغان بود و آنان با حضور در این خیمه ها، با صمیمیت با جوانان به گفتگو پرداختند.

معاون فرهنگی و تربیتی وزیر ورزش و جوانان با اشاره به این که پرسش نامه ای در اختیار مبلغان قرار گرفت تا نوع سوالات جوانان را ارزیابی کنند، تصریح کرد: این پرسش نامه ها نشان داد که وهابی ها و بهایی ها و مسیحی ها پیش از ما در بین تماشاگران حضور پیدا کرده بودند، شعار آنها مهندسی شده بود و نشان می داد که سازمانی پشت قضیه است و این برای ما هشدار دهنده بود که کار را با جدیت دنبال کنیم.

وی تاکید کرد: طلاب و روحانیون در بازی اخیر پرسپولیس و تراکتورسازی نیز در بین تماشاگران حضور پیدا کردند که مورد استقبال قرار گرفت.

پیشنمازی با اشاره به استقبال تماشاگران از حضور روحانیون و مبلغان در ورزشگاه، خاطرنشان کرد: عکس العمل هایی از سوی سایت های اسراییل و بیگانه داشتیم که نشان دهنده عصبانیت بود.

معاون فرهنگی و تربیتی وزیر ورزش و جوانان در ادامه با تاکید بر این که در بخش ازدواج جوانان نیز با اداره کل خانواده معاونت تهذیب حوزه نشستی داشتیم، تصریح کرد: مشاوره ازدواج یک نیاز اساسی در جامعه است؛ دغدغه ما دانش مشاوره است که دانشی غیربومی است؛ بنابراین از حوزه علمیه مساعدت خواستیم تا زمینه تاسیس رشته مشاوره فراهم شود.

 

* لزوم تقویت همکاری وزارت ورزش و حوزه

حجت الاسلام والمسلمین ملک دار، معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه نیز در این دیدار با اشاره به امضای تفاهم نامه وزارت ورزش و جوانان با حوزه، تصریح کرد: تفاهم نامه با وزارت ورزش و جوانان در دو مرحله انجام و زمینه همکاری حوزه علمیه و این وزارت فراهم شد.

وی تاکید کرد: کمک های خوبی در زمینه ورزش طلاب انجام شده و زمینه های استفاده طلاب و روحانیون از امکانات ورزشی نیز فراهم شده است.

معون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه ابراز امیدواری کرد: در آینده نزدیک شاهد همکاری بیشتر وزارت ورزش و جوانان و حوزه های علمیه باشیم.

در این دیدار همچنین مدیر کل ورزش و جوانان استان قم گزارشی از برنامه و فعالیت های این اداره کل و روند همکاری با حوزه علمیه را ارائه داد.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha