دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024

مدیرعامل موسسه خدمات مشاوره‌ای، جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس رضوی گفت: مردم با حضور پرشور و خودجوش خود در نهم دی‌ماه با آرمان‌های انقلاب بیعتی دوباره کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، رضا خوراکیان در نشست خبری که  در آستانه حماسه بزرگ و تاریخی نهم دی ماه با اشاره به این که این حماسه از بطن مردم مسلمان و ولایی برخاست، گفت: مردم در نهم دی ماه حماسه عاشورایی آفریدند و به افکار خود رنگ حماسی بخشیدند و توانستند به عنوان مردمی متعهد، سیلی محکمی به فتنه‌گران، آشوب طلبان و استکبار جهانی بزنند.

وی ادامه داد: واکنش مردمی نهم دی‌ماه پاسخی به همه اقداماتی بود که خواستار برهم‌زدن آرامش در فضای داخلی ایران بودند و رمز جاودانگی این روز بزرگ همانا ولایت‌مداری و بصیرت مردم بود که به صورت خودجوش در میان مردم نمود پیدا کرد.

مدیرعامل موسسه خدمات مشاوره‌ای، جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس رضوی افزود: ملت ایران در نهم دی‌ماه با حضور پرشور خود در راهپیمایی این روز وفاداری و بیعت دوباره خود را به انقلاب اسلامی و رهبرشان و انزجار خود را از فتنه‌انگیزی دشمنان به نمایش گذاشتند و نشان‌دادند که ملت ایران همواره زنده و بیدار است.

وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در رابطه با انتخابات سال ۸۸ و نقش تأثیرگذار حماسه نهم دی در بازگرداندن آرامش به فضای عمومی جامعه تصریح کرد: اين حماسه نشان‌دهنده عزت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابر تمام دنیای آن‌ها خواهند ایستاد.

خوراکیان با بیان این مطلب که مردم ایران اسلامی در نهم دی نشان دادند تنها جریان حقی که می‌تواند اهداف و آمال مردم ایران را محقق کند، تمسک به ولایت فقیه است، گفت: نمایش بصیرت و هوشیاری مردم مؤمن، با بصیرت و غیرتمند ایران در این حماسه باشکوه، چنان تجلی یافت که نهم دی‌ماه به عنوان حماسه عظیم حضور میلیونی مردم در دفاع از آرمان‌های انقلاب و تجدید میثاق با ولی فقیه، بعد از فتنه انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شده و ماندگار خواهد بود.

وی با تاکید بر ضرورت گرامیداشت هرچه باشکوه‌تر حماسه تاریخی ملت بزرگ ایران در روز نهم دی‌ماه افزود: دشمن در پی مبارزه با ولایت فقیه است و ملت بزرگ ایران با بصیرتی که به برکت عاشورا دست یافته است، حرکت‌ها و جریان‌های معاند و وابسته را می‌شناسد و در هر مقطعی که برای دفاع از ولایت فقیه لازم باشد به عرصه می‌آید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha