سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024

آزمون مقدماتی آشنایی با معارف مهدویت ویژه 650 نفر از بانوان فعال مساجد در مهدیه مشهد برگزار شد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت‌الاسلام سيد جعفر موسوی‌نسب، مدير مركز تخصصی مهدويت خراسان رضوی در آزمون پایانی آشنایی با معارف مهدویت در مهدیه مشهد گفت: اگر بخواهیم خدای خود را بشناسیم باید معرفت خود در مقابل امام زمان (عج) را افزایش دهیم.

وی افزود: امروز  یکی از رسالت رسانه‌ها تبیین معارف مهدویت است ، لذا یکی از اعمال ایام نهم ربیع الاول سالروز امامت و ولایت امام زمان (عج) تجدید پیمان با امازم مان (عج) است .

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) یکی از مصادیق تجدید و عهد و پیمان را شناخت حضرت مهدی (عج) و رضایت این امام عنوان کرد و افزود: باید در زندگی برنامه ریزی داشته باشیم تا در مسیری که زندگی می کنیم رضایت امام زمان (عج) را جلب کنیم.

وی در ادامه درباره آزمون پایانی آشنایی با معارف مهدویت مساجد گفت: اين طرح ويژه بانوان نوجوان و جوان محصل، در مقاطع دبيرستان و دانشگاه بود، كه تابستان سال جاری در مساجد سطح شهر مشهد برگزار شد.

مدير مركز تخصصی امامت و مهدويت خراسان رضوی با بیان اینکه این طرح با اعزام حدود 100 مربی خانم از سوی اين مركز تخصصی در 150 مسجد برگزار شد و گفت: در هر مسجد 14 جلسه كلاس دو ساعته، با حضور ده نفر از بانوان نوجوان علاقه‌مند به فراگيری معارف مهدوی برگزار شد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری اين دوره در مساجد مشهد مقدس، تصريح كرد: تبيين و گسترش فرهنگ و معارف مهدويت و پاسخ‌گويی به شبهات و سوالات نوجوانان و جوانان در اين زمينه از جمله مهم‌ترين اهداف است.

آزمون پایانی آشنایی با معارف مهدویت در سطح مقدماتی با حضور  650 نفر از بانوان فعال مساجد از سوی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) شعبه خراسان رضوی در مهدیه مشهد   برگزار شد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha