چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024

جامعة المصطفی در بیانیه ای حمله نیروهای رژیم آل خلیفه به منزل آيت الله شيخ عيسي قاسم، رئيس شوراي اسلامي علماي بحرين را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  این نهاد حوزوی بین المللی دراین بیانیه با اشاره به جنایات آل خلیفه، یادآور شد: نیروهای جنایتکار رژیم آل خلیفه، در ادامه اقدامات وحشیانه و غیرانسانی خود، در حرکتی تحریک آمیز به منزل آيت الله شيخ عيسي قاسم، رئيس شوراي اسلامي علماي بحرين، حمله کرده و به ارعاب زنان و كودكان و ايراد خسارت به لوازم بیت ایشان پرداختند.

 جامعه المصطفی در ادامه بیانیه به با تاکید بر لزوم هوشياري و تدبير علما و مردم بحرین، تصریح کرد: يورش به منزل این روحانی برجسته بحرینی، به منظور برانگيختن خشم مردم و كشاندن آنها به سوي خشونت بوده است اما بی شک این نقشه شیطانی، با هوشياري و تدبير علما و مردم بحرین به ناکامی خواهد انجامید.

این نهاد حوزوی بین‌المللی در پایان بیانیه، با محکومیت این تجاوز آشکار و خشونت آمیز، اعلام کرد: تلاش برای خاموش کردن اعتراض هاي مسالمت آميز و به حق ملت مظلوم بحرین با استفاده از ایجاد فضای رعب آور و هدف قرار دادن رهبران و چهره‌های دینی و ملی این کشور، سیاستی شکست خورده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha