شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
حجت الاسلام والمسلمین احمد سالک

آل خلیفه مزدور آل سعود و هر دوی آنها مزدوران آمریکا و اسرائیل هستند و به دستور اربابان خود با مردم مظلوم بحرین برخورد می‎کنند، البته بیداری اسلامی آنان را به زانو در آورده است.

حجت الاسلام والمسلمین احمد سالک در گفتوگو با خبرنگار «حوزه» در واکنش به اهانت آل خلیفه به شیخ عیسی قاسم و یورش به منزل این رهبر دینی شیعیان بحرین، اظهار کرد: شیخ عیسی قاسم از رجال دینی و مبارزین باسابقه است. شخصیتی، فقهی، کلامی و تبلیغی که محبوب ملتهای حاشیه خلیج فارس به خصوص مردم بحرین است.

وی، شیخ عیسی قاسم را فردی مخلص، صادق، مقبول و محبوب و محور ایستادگی در برابر ظلم آل خلیفه خواند و ادامه داد: نقش  این عالم شیعی به عنوان مبارزه با آل خلیفه و گسترش دهنده بیداری اسلامی در منطقه قابل توجه است و بیداری اسلامی آل خلیفه و عربستان را به زانو در آورده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: یورش نیروهای امنیتی آل خلیفه به خانه این عالم برجسته، توهین به علما و مردم شریف بحرین بود و آل خلیفه هزینه این توهین آن را پرداخت خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سالک تاکید کرد: آل خلیفه مزدور آل سعود و هر دوی آنها مزدوران آمریکا  و اسرائیل هستند و به دستور اربابان خود با مردم مظلوم بحرین برخورد میکنند، اما پیروزی با مردم شیعه بحرین و حرکت ظلم ستیزانه شیخ عیسی قاسم است.

وی در خصوص وظیفه مسلمانان در برخورد با ظلم آل خلیفه، گفت: وقتی به پیکره اسلام خدشه ای وارد میشود همه مسلمانان ناراحت میشوند؛ بنابراین مسلمین باید مردم مظلوم بحرین را یاری کنند.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha