سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
جمشیدی

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه خواهران با تاکید بر این که حمله به منزل شیخ عیسی قاسم برای دولت بحرین هیچ نتیجه مثبتی نداشت، گفت: اقدام دولت بحرین موجب انسجام بیشتر در بین روحانیون و اقشار مختلف مردم در حمایت از شیخ عیسی قاسم شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمودرضا جمشیدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به اینکه دولت بحرین از آغاز تظاهرات مسالمت آمیز مردم این کشور که در راستای مطالبات حقوق از دست رفته آن ها صورت می گیرد به سرکوب پرداخته است، اظهار داشت: مدیریت کشور بحرین در دست جمع قلیلی از وابستگان به بیگانگان است در حالی که مردم بحرین باید در تعیین مدیریت این کشور نقش داشته باشند.

وی با اشاره به حمله رژیم آل خلیفه به بیت شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین اظهار داشت: دولت بحرین نتوانست مردم را به صحنه انتخابات بکشاند و علی‌رغم آمارهای دولت بحرین استقبال سردی صورت گرفت.

*دولت بحرین به دنبال فرار از شکست هایش است

مدیر حوزه های علمیه خواهران تصریح کرد: دولت بحرین در راستای سرپوش نهادن به شکست های اخیر خود در مقابله با حرکت به حق مردم بحرین، به منزل شخ عیسی قاسم، شخصیت برجسته علمای بحرین حمله کرد.

حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی افزود: شیخ عیسی قاسم با تدبیر، صبر و عقلانیت توانسته است اعتراضات مردمی را ساماندهی و حمایت کند.

*حمله به منزل شیخ قاسم موجب انسجام بیشتر روحانیون شد

این عضو جامعه مدرسین در پایان با تاکید بر اینکه حمله به منزل شیخ عیسی قاسم برای دولت بحرین هیچ نتیجه مثبتی نداشت، ابراز داشت: مردم بحرین روز گذشته در اجتماع پرشکوه نماز جمعه، حضور و استقبال بی سابقه ای داشتند که این مسئله نشان داد اقدام دولت بحرین موجب انسجام بیشتر در بین روحانیون و اقشار مختلف مردم در حمایت از شیخ عیسی قاسم شده است.

انتهای پیام/313 /33

   

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha