پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
جمشیدی

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور خواستار فعال شدن تشکل‌های خیران برای حمایت از حوزه‌های علمیه خواهران شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت‌الاسلام و المسلمین محمودرضا جمشیدی سه‌شنبه 16 دی در نشست فصلانه مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران در مجتمع نرجس خاتون قم گفت: در دو سال گذشته تلاش کرده‌ایم تا منابع محلی و استانی را برای تامین هزینه‌های حوزه‌های علمیه خواهران افزایش دهیم و در این زمینه توفیق‌هایی داشته‌ایم.

وی افزود: اما در زمینه جذب منابع خیران، به جز کارهای برخی موسسان، هنوز قدم موثری برداشته نشده است.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور اضافه کرد: با توجه به نوسانات اقتصادی کشور لازم است تشکل‌های خیران برای حمایت از حوزه‌های علمیه خواهران فعال شوند تا منابع مناسبی در مواقع مختلف برای حوزه‌های علمیه خواهران وجود داشته باشد.

وی ادامه داد:‌ در این رابطه، زمینه‌های کار وجود دارد و باید سازوکارهای لازم مهیا شود. البته باید شئون حوزه در استفاده از کمک‌ها حفظ و رعایت شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین جمشیدی در قسمت دیگری از سخنان خود خواستار به کار بستن همت مضاعف از سوی مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران به منظور تحقق برنامه‌های پیش‌بینی‌شده سال جاری این نهاد در مدت باقی‌مانده سال شد و گفت: ما نمی‌خواهیم یک نظام بروکراسی در مدیریت‌ها حاکم شود، اما تابع مقرراتی هستیم و باید به آنها پایبند بمانیم.

وی با اشاره به لزوم گزارش‌دهی منظم در مورد نحوه صرف هزینه‌ها افزود: باید در مورد نحوه هزینه کردن مبالغ گزارش بدهیم اما این به معنای تهیه گزارش‌های صوری نیست، بلکه به دنبال تحقق ماموریت‌ها هستیم.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور با اشاره به فرارسیدن ایام میلاد رسول گرامی اسلام(ص) و خصوصیات مدیریتی ایشان، ادامه داد: سیره پیامبر اکرم(ص) برای همه ما درس است و دنیایی از لطافت، عشق، محبت و ظرافت است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha