یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024

بی شک ملت بزرگ و رشید ایران ، فردا با تکیه بر بصیرت و ولایت مداری خود دست به خلق حماسه ای بزرگ و تاریخی خواهند زد و روح امام و شهدا وو دل رهبری شاد و خرسند می شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد واعظ موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ابراز داشت: به یاری حق تعالی خلق حماسه سیاسی در انتخابات در سایه بصیرت انقلابی ملت بزرگ ایران محقق می شود و به این وسیله ضمن مایوس شدن دشمنان، روح امام و شهدا و قلب امام زمان(عج) و دل رهبری شاد و خرسند می گردد.

وی همچنین افزود: باید در سایه تبعیت از ولایت فقیه، با وحدت و همدلی دست به حماسه سازی بزنیمو یک بار دیگر دشمنان را مایوس کنیم

استاد حوزه علمیه قم با بیان این که کشور ما در شرایط کنونی بیش از هر زمان دیگری به یک رییس جمهور انقلابی، توانا و متعهد و ولایی نیاز دارد، خاطرنشان کرد: مردم با انتخاب اصلح، برای چهار سال آینده، زمام امور اجرایی کشور را به رییس جمهوری متعهد و متخصص و با برنامه های معقول می سپارند.

وی در ادامه با تاکید بر این که همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند، مساله اول و اصلی حضور حداکثری مرد در پای صندوق های رای است، گفت: البته نباید از مساله انتخاب اصلح غفلت کرد؛ چرا که با وجود چنین انتخابی است که کشور بیش از پیش در مسیر رشد و پیشرفت اسلامی و ایرانی خود قرار می گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین واعظ موسوی ابراز داشت: کاندیدای اصلح فردی است که در سایه ولایت مداری و تعهد برای خدمت به مردم، در مسیر رشد و کمال اخلاقی، مادی و معنوی جامعه بکوشد.

وی در خاتمه گفت: خلق حماسه سیاسی علاوه بر حضور حداکثری مردم، نیاز به یک هوشیاری ملی در شناسایی توطئه های دشمن دارد تا انشاءالله نتیجه حاصل از انتخابات 24 خرداد مورد رضایت خدا و اهل بیت (ع) واقع شود.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha