چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024

تخریب قبور ائمه مظلوم بقیع(ع)نشانه حقانیت شیعه است چرا که فرقه ضاله وهابیت از پاسخگویی ومناظره منطقی عاجز بوده و لذا به چنین رفتارهای وقیحانه ای دست می زنند.

حجت الاسلام برقراری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، ضمن تسلیت این واقعه جانسوز ، اهانت به حرمین شریفین مخصوصا قبور ائمه بقیع(ع) و نیز عتبات مقدسه در سراسر جهان به دست فرقه های ضاله مخصوصا وهابیت را نشانه ضعف دشمنان اسلام دانست .

امام جمعه سنقر گفت:تخریب قبور ائمه مظلوم بقیع(ع)نشانه حقانیت شیعه است؛ چرا که فرقه ضاله وهابیت از پاسخگویی ومناظره منطقی عاجز بوده و لذا به چنین رفتارهای وقیحانه ای دست می زنند.

وی در ادامه افزود: دشمنان ومخصوصا استکبار جهانی امروز فهمیده اند که نمی توانند از راه منطق واستدلال کاری را ازپیش ببرند، به همین خاطر اهانت به نمادها ومظاهر شیعیان که یکی از آنها قبور مطهر ائمه علیهم السلام است دست زده اند که البته این کار آنها هیچ نتیجه ای جز همبستگی بین مسلمانان نخواهد داشت.

حجت الاسلام برقراری گفت:سران وپیروان فرقه ضاله وهابیت به خیال باطل خود با انجام دادن چنین رفتارهای غیر منطقی می خواهند شیعه را ازاذهان مردم پاک کنند این درحالی است که تا وقتی پیروان مکتب اهل بیت (ع)وجود دارند نه تنها از اذهان عمومی پاک نمی شود بلکه باعث نشر وگسترش این مکتب است.

وی درپایان در خصوص  اهمیت برگزاری مراسم سالگرد تخریب قبور ائمه بقیع (ع) خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم سالگرد تخریب قبور ائمه بقیع (ع) یادآور این جنایت وقیحانه فرقه ضاله وهابیت بوده و وظیفه مبلغین وروحانیون این است، بصیرت وآگاهی بخشی های لازم را در خصوص این فرقه ضاله به مردم بیان کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha