جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024

عضو شورای عالی حوزه با تاکید بر این که آتش جنگ در سوریه، فقط محدود به این کشور نخواهد شد، ابراز داشت: بعید نیست با حمله نظامی علیه سوریه، جنگ منطقه ای یا جهانی دیگری به راه افتد.

آیت الله سید محمد غروی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به تهدید آمریکایی ها مبنی بر حمله نظامی علیه سوریه، اظهار داشت: مهم ترین هدف از این تهدید، شسکتن مقاومت سوری ها است.

وی با تاکید بر این که ارتش سوریه با همراهی مقاومت اسلامی به خوبی توانسته بخش های اعظمی از مناطق تحت تسلط تروریست ها را باز پس بگیرد، تصریح کرد: پیروزی های سوری ها، استکبار را به فکر تهدید نظامی علیه سوریه انداخته است.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه با اشاره به فضاسازی کشورهای غربی مبنی بر استفاده دولت سوریه از سلاح های شیمیایی، یادآور شد: هدف از این حملات دیپلماتیک و رسانه ای، تحت فشار قرار دادن و تسلیم کردن سوری ها است.

امنیت فرزند نامشروع آمریکا به خطر خواهد افتاد

آیت الله غروی با تاکید بر نقش آفرینی روسیه و دوستان سوریه در صورت حمله نظامی به این کشور، گفت: بعید است که آمریکا بخواهد خود را با روسیه درگیر جنگ نظامی کند.

وی با بیان این که با حمله نظامی علیه سوریه، امنیت رژیم صهیونیستی به عنوان فرزند نامشروع آمریکا به خطر خواهد افتاد، گفت: آمریکا باید بداند با تحرک نظامی علیه سوریه، کشورهای دوست این کشور، رژیم غاصب صهیونیستی را هدف قرار خواهند داد.

عضو جامعه مدرسین حوزه با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی در جنگ نظامی بسیار آسیب پذیر است، خاطرنشان کرد: دفاع حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه به، درس بزرگی به این کشور جعلی داد.

آیت الله غروی با بیان این که مجموعه تحلیل ها نشان می دهد، تهدیدات آمریکایی ها عملی نخواهد شد، تصریح کرد: در صورت حمله نظامی به سوریه، منافع آمریکا در کشورهای مختلف مورد تهدید و خطر قرار خواهد گرفت.

روسیه و حزب الله بی تفاوت نخواهند بود

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به این که شرایط کشور سوریه همچون لیبی، عراق یا افغانستان نیست، ابراز داشت: در صورت حمله نظامی علیه سوریه، روسیه و حزب الله لبنان نظاره گر نخواهند بود.

عضو شورای عالی حوزه های با بیان این که آمریکا نباید دست به خطای بزگی با عنوان حمله نظامی به سوریه بزند، تصریح کرد: آغاز جنگ در سوریه با شرایط ادامه یا اتمام جنگ متفاوت خواهد بود.

احتمال بروز جنگ منطقه ای و جهانی

آیت الله غروی با تاکید بر این که آغاز جنگ در سوریه، فقط محدود به این کشور نخواهد شد، ابراز داشت: بعید نیست با حمله نظامی علیه سوریه، جنگ منطقه ای یا جنگ جهانی صورت گیرد.

وی با هشدار به آمریکایی ها در صورت اقدام نظامی علیه سوریه، اظهار داشت: مسئله به این سادگی ها تمام نخواهد شد چرا که این حمله بهانه ای می شود تا رژیم جعلی صهیونیستی با لطمه جدی مواجه شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha