چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ |۵ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 12, 2024

شبکه‌های ماهواره‌ای نه تنها خانواده‌ها را نشانه رفته بلکه جوانان را که سرمایه هایی یک کشور محسوب می شوند مورد هدف قرار داده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار سرویس استان های خبرگزاری حوزه گفت:  تکنولوژی‌های جدید دنیا به سرعت درحال پیشرفت می باشد که استفاده نادرست از آن عواقب بدی را به دنبال دارد.

امام جمعه گلپایگان در ادامه، مبارزه فرهنگی با ماهواره را ضروری دانست و گفت: برای همه مشهود است که ماهواره به غیراز فساد می‌تواند محتوای غنی‌و انسانی هم داشته باشد و بر این اساس برخی مراجع عظام تقلید هم با راه اندازی شبکه های ماهواره ای در صدد مقابله با این شبکه های مخرب هستند.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی در ادامه به برنامه های اصلاح روش استفاده از ماهواره اشاره کرد و گفت: اگر می‌خواهیم جوانان را از عواقب اسفناک فرهنگ غرب نجات دهیم باید شبکه‌های م اهواره‌ای جذاب و م تنوع بر اساس آموزه‌های دینی را تاسیس کنیم.

امام جمعه گلپایگان با این انتقاد از برخورد نظامی با دارندگان گیرنده‌های ماهواره‌ای گفت: برخورد نظامی نه تنها موجب بی رغبتی و کاهش مخاطبان نمی شود بلکه عامل گرایش به سمت ماهواره خواهد شد و تنها راه مقابله با این پدیده تاسیس شبکه‌های غنی متنوع و متکثر است و اگر معارف اسلام را زیبا نشان دهیم نه تنها جوانان خودمان بلکه جوانان دنیا را با معارف اهل‌بیت‌(ع) آشنا خواهیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha