شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 328786
۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۳
خبر گزاری حوزه

مجمع عمومی انجمن فقه و حقوق اسلامی حوزه با حضور اساتید و پژوهشگران و طلاب حوزه علمیه قم و اعضای این انجمن،امشب(19اسفند) درسالن انجمن های علمی حوزه علمیه قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه در ابتدای این نشست احمد حاجی ده آبادی قائم مقام انجمن علمی فقه و حقوق اسلامی گفت: فعالیتهای مختلفی در زمینه تثبیت و توسعه فعالیت های انجمن اسلامی فقه و حقوق حوزه در دو سال گذشته انجام شده است.

وی افزود: یکی از مهمترین فعالیت هایی که در دو سال گذشته انجام شده است، پیگیری انتشار مجله علمی پژوهشی بود که در این زمینه دو مجله در دستور کار قرار گرفت که یکی از آنها به دلیل انتشار یک مجله با همین عنوان از دستور کار خارج شد.

قائم مقام انجمن علمی فقه و حقوق اسلامی حوزه بیان کرد: مشی اصلی این انجمن با توجه به توانمندی اعضای آن برای انتشار مقالات علمی و تخصصی تنها مجله ای ایجاد شود که سابقه کار در آن زمینه خاص وجود نداشته باشد.

وی گفت: پس از رایزنی های فراوان قرار شد، مجله ای با محوریت قرآن، فقه و حقوق منتشر شودکه در این زمینه منتظر جواب نهایی شورای تصویب مجوزهای حوزه هستیم که از اولین شماره در قالب نشریه علمی پژوهشی منتشر شود.

حاجی ده آبادی از حضور اعضای این انجمن در جریان ممیزی دانش حقوق خبر داد و گفت: پس از انتخابات امشب تیم جدید مدیریتی برنامه های خود رادر قالب جلسات تخصصی تدوین و ارایه خواهد کرد.

سخنرانی حجج اسلام والمسلمین علیدوست عضو مدیر انجمن فقه حقوق حوزه و مهاجرنیا مسئول دبیرخانه انجمن های علمی حوزه از دیگر بخش های این برنامه بود.

گفتنی است در پایان این مراسم اعضای هفت نفره هیئت مدیره جدید انجمن علمی فقه و حقوق اسلامی حوزه انتخاب شدند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha