شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 328853
۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۹
آزمون

مدیر مرکز آموزش های تخصصی فقه از پذیرش طلاب سطح دو حوزه ها علمیه در سومین دوره فقه القضا خبر داد.

حجت الاسلام مهدی محقق فرد در گفت وگو با خبرگزاری حوزه اظهارداشت: در پرتو عنایات حضرت ولی عصر(عج) مرکز آموزشهای تخصصی فقه مطابق سنوات گذشته درسال تحصیلی 93-94 برای سطح 2 فقه با گرایش قضاء، از بین طلاب واجد شرایط داوطلب می پذیرد.

وی با اشاره به شرایط پذیرش در این مرکز تخصصی افزود: برخورداری داوطلبان از مدرک تحصیلی سطح یک حوزه (اخذ شده از آغاز سال 92 تا پایان شهریور 93)، حداقل معدل کل 16در سطح یک، حداکثرسن 25 سال(دارندگان مدرک فوق دیپلم وبالاتر حداکثر 29 سال)، تعهد به اختصاص وقت کافی، رعایت کلیه مقررات آموزشی و عمومی مرکز از جمله این شرایط می باشد.

حجت الاسلام محقق فر ادامه داد: ارائه دروس فقهی تکمیلی در حوزه قضای اسلامی علاوه بر دروس متداول فقه و اصول حوزه، پرداخت کمک هزینه تحصیلی به شرکت کنندگان در دوره، امکان جذب فارغ التحصیلان دوره برای منصب قضا درصورت تمایل، از جمله مزایای دوره است.

مدیر مرکز آموزش های تخصصی فقه وابسته به مدرسه علمیه ولی عصر (عج) تحت اشراف حضرت آیت الله آملی لاریجانی خاطرنشان کرد: هر دوره آموزشی به مدت سه سال (6 نیم سال و دو فرصت علمی تابستانه) می باشد که علاقه مندان برای ثبت نام می بایست از 20اسفند 92 الی 30خرداد93 با مراجعه به سامانه اینترنتی مرکـز به آدرس www. atfeqh.ir مراحل ثبت نام خود را تکمیل کنند.

وی با بیان این که طبق سنوات گذشته پیش بینی می کنیم در این دوره نیز قریب به یک هزار نفر برای حضور در این دوره تخصصی ثبت نام کنند، تصریح کرد: دوطلبان در این دوره با سه مرحله آزمون ورودی اولیه علمی به صورت چهار گزینه ای و غربال علمی داوطلبان، آزمون تشریحی علمی و در نهایت مصاحبه علمی همراه با شرط معدل پذیرش خواهند شد.

حجت الاسلام محقق فر ادامه داد: داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند روزهای زوج از ساعت 13- 9 به دفتر مرکز واقع در شهر مقدس قم – بلوار امین کوچه 17 پلاک 20مراجعه نموده و یا با شماره تلفن 32617406-025تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام 17/313

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha