پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حوزه علمیه

حوزه/ معاون امور واحدهای آموزشی حوزه علمیه استان آذربایجان غربی از پذیرش 300 طلبه جدید در مدارس استان، برای سال تحصیلی 95-94 خبر داد.

حجت الاسلام علیرضا عبدی فام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با اعلام این خبر گفت: پذیرش داوطلبان ورود به حوزه استان از 4 بهمن ماه آغاز و تا 15 فروردین سال آینده  ادامه دارد.

معاون امور واحدهای آموزشی حوزه علمیه آذربایجان غربی به جذب 300 طلبه جدید در مدارس استان، برای سال تحصیلی 95-94 اشاره کرد و افزود: پذیرش طلاب در مدارس شهرستان های ارومیه، ماکو، خوی، سلماس، نقده، شاهین دژ و تکاب صورت می گیرد.

وی با تاکید بر لزوم فراهم سازی زیرساخت های آموزشی در استان، خاطرنشان کرد: تکمیل پروژه های عمرانی مدارس علمیه و افزایش امکانات و بسترهای آموزشی موجب تعالی ارزش های دینی و اشاعه فرهنگ اسلامی در جامعه می شود، چراکه تربیت و پذیرش طلاب نیازمند همگرایی مسئولین، خیرین و مردم است.

حجت الاسلام عبدی فام ادامه داد: همکاری مسئولین برای ساخت و ساز مدارس علمیه، توجه به گسترش فرهنگ دینی و از سویی دیگر جذب طلبه در آذربایجان غربی به عنوان استان هم مرز با سه کشور همسایه، مانع از ورود و تاثیرگزاری فرهنگ غربی می شود.

وی تصریح کرد: حوزه علمیه آذربایجان غربی علاوه بر جذب جوانان مومن و متعهد، در مسیر تربیت طلاب توانمند و بهبود روش های آموزشی گام بردارد.

معاون امور واحدهای آموزشی حوزه علمیه آذربایجان غربی با توجه به آمار ارائه شده از سوی مرکز مدیریت  حوزه های علمیه کشور، حوزه علمیه این استان در زمینه ثبت نام و جذب طلبه، حائز رتبه 6 کشوری می باشد که تاپایان مهلت ثبت نام انتظار می رود این آمار ارتقا یابد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha