پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 344355
۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۳
بانوان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان با اعلام آغاز پذیرش این حوزه از 25 بهمن ماه، بر برنامه ریزی هدفمند در راستای افزایش پذیرش داوطلبان ورود به حوزه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام حسنی، در جلسه ستاد اطلاع رسانی  مدارس علمیه استان لرستان که در مدیریت حوزه علمیه خواهران استان برگزار شد، با اشاره به این که پذیرش بانوان علاقمند از 25 بهمن آغاز و تا 10 اسفند ماه ادامه خواهد داشت، گفت: هر مدرسه در سال تحصیلی 95-94ظرفیت پذیرش بیش از 15 طلبه را دارد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون برای ثبت نام در مدارس علمیه، ستاد اطلاع رسانی پذیرش تشکیل شده است، گفت : از طریق این ستاد اطلاعات لازم به متقاضیان داده می شود تا به راحتی ثبت نام خود را انجام دهند.

حجت الاسلام حسنی خاطر نشان کرد : هم اکنون با درخواست پذیرش در برخی مدارس علمیه استان لرستان موافقت شده است که امید می رود با اطلاع رسانی مسئولان مربوطه، امسال شاهد جذب حداکثری پذیرش در حوزه های علمیه باشیم .

وی با اشاره به اینکه ائمه مساجد و مبلغان برای  اطلاع رسانی در پذیرش مدارس علمیه ظرفیت های ارزشمندی هستند، گفت: مبلغان دینی نیز باید در این راستا اطلاع رسانی لازم را انجام خواهند داد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه بانوان مبلغه استان لرستان نیز می توانند با ثبت نام در سامانه(سجام)، اطلاعات خود را ثبت کنند گفت : این سامانه ظرفیت خوبی برای ساماندهی مبلغان دینی است.

حجت الاسلام مهدوی امین افزود : مبلغانی که به امر تبلیغ مشغول هستند، می توانند در این سامانه ثبت نام کنند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha