شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حبیب مقدم- آذربایجان غربی

حوزه/ مسئول دفتر برنامه ریزی حوزه علميه آذربايجان غربي، از برپايي غرفه هاي پاسخ به شبهات ديني در سالن ورزشي 6هزار نفري غدير، در بازي رفت مرحله نيمه نهايي تيم واليبال شهرداري اروميه و ميزان مشهد خبرداد.

حجت الاسلام حبيب مقدم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري «حوزه» در اروميه، با بيان اهميت حضور روحانيون و مبلغين در صحنه هاي مختلف اجتماعي و ورزشي اظهارداشت:‌ طبق هماهنگي هاي صورت گرفته حوزه علميه استان با اداره ورزش و جوانان در راستاي حضور فعال و موثر مبلغان ديني در جمع پرشور جوانان و نوجوانان، ايجاد غرفه هاي پاسخ به شبهات ديني در سالن 6 هزار نفري غدير طي بازي رفت مرحله نيمه نهايي ميان تيم واليبال شهرداري اروميه و ميزان مشهد برپا شد.

وي با تاكيد بر استقبال چشمگير جوانان و واليبال دوستان از حضور روحانيون در سالن ورزشي غدير اروميه، خاطر نشان كرد: طبق برنامه ريزي هاي صورت گرفته 10 نفر از مبلغين و روحانيون در قالب برپايي 2 غرفه در ورودي سالن 6 هزار نفري غدير، موجب استقبال و دلگرمي جوانان و بهره گيري آنان از فرصت پرسش هاي ديني، فرهنگي و اعتقادي را فراهم ساخت.

مسئول دفتر برنامه ریزی حوزه علميه آذربايجان غربي، حضور حماسي و پرشور روحانيون و مبلغين حوزوي در برنامه هاي مختلف ديني، فرهنگي، اجتماعي و ورزشي را لازم و ضروري عنوان كرد و افزود:‌ ايجاد رابطه صميمي و تنگاتنگ ميان حوزه و مردم زمينه ساز انس و الفت و ترويج ارزش هاي ديني در جامعه مي شود.

وي، افزايش برنامه هاي تبليغي را بسترساز مصونيت افكار و اعتقادات جوانان دانست و افزود: بنابر استقبال و رغبت جوانان براي شركت در جمع روحانيون و ايجاد رابطه سازنده با مبلغين، در تلاش هستيم برنامه هاي تبليغ ديني را در سطح شهر و استان توسعه داده و مردم را نسبت به انس بيش از پيش با حوزه علميه تشویق کنیم چراكه مردم و بخصوص جوانان مشتاق و تشنه يادگيري و رفع شبهات اعتقادي خود هستند.

حجت الاسلام مقدم به اجراي طرح حضور روحانيون و مبلغين در ميادين ورزشي اشاره كرد و افزود:‌ روحانيون و مبلغين می توانند با حضور پررنگ در محافل و مجامع قشر جوان و با ايجاد رابطه دوسويه، در تحكيم اعتقادات و خنثي نمودن توطئه هاي فرهنگي و ديني، تلاش و مجاهدت كنند؛ بنابراين فراهم ساختن زيرساخت هاي لازم و تامين نيروهاي مبلغ نيازمند پرورش و تربيت مبلغين متخصص در حوزه علميه است.

انتهاي پيام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha