جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
پورمحمدی - مراغه

نماینده مردم استان آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اهمیت مجلس خبرگان رهبری، گفت: رسانه ها باید حرمت و قداست مجلس خبرگان را حفظ کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی پور محمدی، در گفتگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به اهمیت مجلس خبرگان رهبری اظهارداشت:  مجلس خبرگان رهبری از آنجا که دارای دو وظیفه مهم تعیین و نظارت بر رهبری را بر عهده دارد، لذا دارای جایگاه بسیار مهم و خطیری است که همگان به آن واقف هستند.

وی با بیان اینکه وظیفه خبرگان رهبری با مهم ترین رکن نظام یعنی رهبری است، افزود: جایگاه کار این مجلس در دوران بعد از ارتحال امام خمینی (ره) و انتصاب شایسته آیت الله العظمی خامنه ای به رهبری، به منصه ظهور رسید.

نماینده مردم استان آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود، با انتقاد از برخی جریان سازی های رسانه ای ابرازداشت: تمام این سخنانی که بیان می شود، حرف ها و سخنان بیرونی است  در صورتیکه در درون خبرگان رهبری  تمام روسایی که تاکنون انتخاب شده اند به اصرار اعضا بوده و خود آنها اصراری بر این امر نداشتند .

وی ادامه داد: اکنون نیز در انتخاب رئیس خبرگان قطعا مشکلی نبوده و اعضا با همان روحیه همدلی و نیتی که برای اعتلای اسلام دارند، در این مسیر گام خواهند برداشت؛ از طرفی تمام اعضا از علما و فضلای برجسته کشور بوده و هرکدام که انتخاب شوند قطعا در مسیر ولایت گام خواهد برداشت.

این استاد حوزه، با تاکید براینکه نباید با القائاتی در رسانه ها فضای خبرگان رهبری را سیاسی کرد، اذعان داشت:  اگر مسایل این نهاد سیاسی شود، قطعا قداست آن از بین رفته وآن تاثیرگذاری خود را دیگر نخواهد داشت.

وی معتقد است: البته رسانه ها بر مبنای سیاست های خود ، به این جریانات دامن می زنند،  اما اهالی این رسانه ها باید بدانند که اعضای خبرگان تحت تاثیر این القائات قرار نمی گیرند.

امام جمعه مراغه گفت: بهتر است رسانه ها بجای پرداختن به این مسایل به آگاهی های خود در زمینه مجلس خبرگان بیافزایند.

انتهای پیام 313/18

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha