شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
معلمی خبرگان

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: ضرورت دارد دولت در راستای اجرایی شدن هر چه بهتر سیاست های اقتصاد مقاومتی از هیچ کاری دریغ نکند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران،حجت الاسلام و المسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری به عنوان اولین سخنران بیش از دستور در جایگاه ناطقین قرار گرفت.

وی،با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله مهدوی کنی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22بهمن امسال قدردانی کرد.

این نماینده مجلس خبرگان با اشاره به سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی این مسأله را از جنبه های گوناگون مورد بررسی قرار داد و افزود: اقتصاد مقاومتی یعنی کم کردن هزینه ها و جلوگیری از واردات بی رویه کالاهای غیر ضروری و دولت باید در این زمینه طراحی ها و برنامه های مناسبی ارائه کند.

وی در ارتباط با مجلس خبرگان گفت: مجلس خبرگان یک مجموعه وزین و یک پشتوانه سنگین برای کشور است همدلی و هم صدائی این مجلس مورد توقع مردم است؛ آرامش و متانت این مجلس در حفظ آرامش جامعه تأثیر گذار بوده و  قطعاً درایت و تدابیر شما عزیزان فرصت هر گونه بهره برداری خصمانه را از دشمنان خواهد گرفت.

وی تأکید کرد: «ضرورت دارد دولت در راستای اجرایی شدن هر چه بهتر سیاست های اقتصاد مقاومتی از هیچ کاری دریغ نکند».

حجت الاسلام و المسلمین علی معلمی، در پایان رسیدگی هر چه بیشتر به خانواده های داغدار شهداء را خواستار شد و برای در گذشتگان این مجلس از جمله مرحوم آیت الله جباری نماینده مازندران در مجلس خبرگان رهبری طلب مغفرت نمود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha