چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
واعظی زنجان

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به قداست و جایگاه این مجلس گفت: فعالیت های مجلس خبرگان رهبری تماما بر مبنای آموزه های الهی بوده و فرا جناحی است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی واعظی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به اجلاسیه 19 اسفند مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به جایگاه مجلس خبرگان در نظام اسلامی اظهارداشت: خبرگان رهبری به عنوان  یکی از نهادهای مهم کشور است که با توجه به  اعضای آن، از قداست خاصی برخوردار بوده و مسئولیت سنگینی هم بر عهده آنها می باشد.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری، ادامه داد: برگزاری اجلاس ها و نشست های مجلس خبرگان و سخنرانی های اعضای آن،  نشان دهنده آگاهی علما و فضلای این نهاد نسبت به اوضاع جامعه است.

وی با اشاره به بزرگ جلوه دادن اجلاسیه پیش رو خبرگان در برخی از رسانه ها اذعان داشت: جلسه پیش رو هم جلسه ای است مثل سایر جلسات این نهاد، اینکه برخی از رسانه ها  آن را به این اندازه بزرگ جلوه داده اند، درست نیست، چرا  که در میان اعضای خبرگان این مسئله امری عادی بوده و فضای صمیمیت خوبی بین اعضا حاکم  است.

حجت الاسلام و المسلمین واعظی، با بیان اینکه اعضای خبرگان نسبت به تمام مسایل روز آگاه  هستند، بیان داشت: علمای و فضلای خبرگان افرادی عادل و آگاه بوده و هرگز این طور نیست که بخواهند کاری را بر اساس جناح بندی ها انجام دهند ،بلکه کار این افراد بر اساس آموزه های الهی و نشر آموزه های اهل بیت (ع) است و خط رسانه ای  خبری در آنها تاثیرگذار نیست.

وی با بیان اینکه تنها خط و سمت و سوی این مجلس رهبری است، خاطرنشان ساخت: این نهاد در عرض هیچ نهاد کشوریی نبوده و تنها در مسیر ولایت است و اینکه برخی آنرا دارای انعطاف سیاسی می دانند، کاملا در اشتباه هستند.

به گفته نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری ، رسانه هایی که امروز  به نوعی درصدد تعین تکلیف برای خبرگان هستند و به مسایل  این چنینی دامن می  زنند، باید بدانند که این کار آنها در شان این مجلس نیست؛ چرا که خبرگان تحت تاثیرجناح ها قرار نمی گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha