پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی امام جمعه قائمشهر

حوزه/سیاست های اقتصاد مقاومتی باید در متن فردی و اجتماعی جامعه ورود پیدا کند تا شاهد رشد قابل قبول در عرصه اقتصادی کشور باشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام و المسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار جمعی از مسؤولان این شهرستان با مهم ارزیابی کردن مسأله اقتصاد مقاومتی گفت: با عینی شدن اقتصاد مقاومتی و قدرت گیری اقتصاد کشور حربه تحریم دشمن بی‌اثر می شود.

وی با تأکید بر این که تنها راه رشد و بالندگی کشور در گرو تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی است، افزود: دولت و مجلس باید با همدلی و وحدت در جهت تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی گام بردارند.

امام جمعه قائمشهر با انتقاد از بی توجهی برخی مسئولان نسبت به سیاست های اقتصاد مقاومتی، خاطرنشان کرد: باید از هر گونه برخورد شعاری نسبت به مسأله اقتصاد مقاومتی به شدت پرهیز شود.

حجت الاسلام و المسلمین معلمی با بیان این که ایران اسلامی با اقتصاد مقاومتی می تواند به کشوری مقتدر در عرصه اقتصادی در منطقه و جهان تبدیل شود، گفت: متأسفانه در حال حاضر پایه های اقتصادی کشورمان به دلیل برخی سیاست های غلط اقتصادی متزلزل است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که اقتصاد مبتی بر نفت نمی تواند موجب رشد و بالندگی اقتصادی کشور شود، تصریح کرد: تنها با بهره گیری از ظرفیت های داخلی می توانیم به یک رشد متوازن در عرصه اقتصادی دست یابیم.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که دولت باید با شناسایی ظرفیت های داخلی در جهت بهره گیری هدفمند از این ظرفیت ها اقدام کند، افزود: متأسفانه برخی از ظرفیت های ارزشمند اقتصادی به حال خود رها شده است.

این استاد حوزه  با تأکید براین که مسؤولان همه برنامه های خود را در سال جدید باید بر مبنای اقتصادی مقاومتی طراحی کنند، گفت: سیاست های اقتصاد مقاومتی باید در متن فردی و اجتماعی جامعه ورود پیدا کند تا شاهد یک رشد قابل قبول در عرصه اقتصادی کشور باشیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دشمن از پیشرفت های کشورمان در عرصه های مختلف بسیار هراسان است، افزود: همه تلاش غربی ها توقف اقتصادی کشور در بخش های مختلف کشور است.

امام جمعه قائمشهر با تأکید بر جلوگیری از واردات بی رویه محصولات به کشور تأکید کرد: دولت باید جلوی واردات غیر اصولی به کشور را بگیرد و از توان داخلی برای جبران عقب ماندگی های کشور استفاده کند

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که متأسفانه رفتار و گفتار عده ای در کشور با سیاست های اقتصاد مقاومتی در تضاد است، تصریح کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی به حتم عامل پیشرفت و توسعه نظام اسلامی خواهد بود.

وی تصریح کرد: بهره گیری از اقتصاد مقاومتی خنثی کننده تحریم ها و تهدیدهای دشمنان است و راه را برای خودکفایی و استقلال کشور فراهم می کند و دارای ثمرات بسیاری است

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha