جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بانوان

حوزه/معاون آموزش حوزه علمیه خواهران مازندران گفت: بیش از ۳۰۰ خواهر طلبه مازندران در مقطع کارشناسی ارشد حوزه(سطح۳) تحصیل می کنند.

خانم فاطمه هدایتی، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، بیان کرد: حوزه علمیه خواهران مازندران دارای یک مرکز آموزش عالی حوزوی در شهر بابل و سه مرکز تخصصی حوزوی در شهرهای ساری، تنکابن و جویبار با بیش از 300 طلبه در این مقطع می باشد که هر سال از طریق آزمون کتبی و مصاحبه علمی از میان فارغ التحصیلان سطح 2 طلبه می پذیرد.

وی در همین راستا از برگزاری آزمون سطح 3 حوزه علمیه خواهران خبر داد و افزود: در این آزمون  که در رشته های کلام اسلامی، تفسیر علوم قرآنی و فقه و اصول در مرکز آموزش عالی حوزوی الزهرا(س) بابل  برگزار گردید، بیش از 150 طلبه فارغ التحصیل سطح 2 حوزه خواهران مازندران شرکت نمودند که از این تعداد، طلاب پس از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه علمی  مشغول به تحصیل در سطح 3 حوزه خواهران استان خواهند شد.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران مازندران در ادامه اظهار کرد: نتایج آزمون کتبی سطح 3 حوزه خواهران  در 23 خرداد سال جاری اعلام می گردد که پذیرفته شدگان باید بر اساس اعلام بندی صورت گرفته از تاریخ 20 تیرماه الی 7 مرداد در مصاحبه علمی جهت پذیرش نهایی شرکت نمایند.

وی تصریح کرد: نتایج نهایی این آزمون 10 شهریورماه سال جاری اعلام خواهد شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha