جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت‌الله علی موحد

حوزه / مدیرحوزه علمیه خواهران استان فارس، اقتصاد مقاومتی را یک تئوری علمی بیان کرد و گفت: عدم وابستگی به دیگران و خنثی شدن نقشه های دشمنان نتیجه تحقق اقتصاد مقاومتی است.

آیت الله علی شیخ موحد، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در شیراز با تاکید بر ضرورت تلاش در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، اظهار داشت : اگر  روی پای خودمان بایستیم و استوار باشیم، زلزله های اقتصادی نمی تواند ویران کننده باشد.

وی، دانش مسئولین، احساس عمومی، ارتباط با دنیای خارج و حفظ استقلال را از زمینه های مهم اجرای اقتصادی مقاومتی بیان کرد و ابراز داشت: علم و دانش پایه اساسی به سرانجام رسیدن کارها و اقدامات است.

مدیرحوزه علمیه خواهران استان فارس، با بیان این که در دوران دفاع مقدس احساس تکلیف عمومی باعث شد تا کشور  هشت سال در مقابل دشمنان ایستادگی کند، خاطرنشان کرد: در اجرای اقتصاد مقاومتی و به سرانجام رسیدن آن باید احساس وظیفه عمومی به وجود آید.

آیت الله موحد ادامه داد: اقتصاد مقاومتی یعنی مقاوم سازی اقتصاد با تکیه بر دانش و ظرفیت های درونی و تولید داخل در کنار ارتباط با دنیا، البته در برقراری ارتباطات بین المللی باید مراقب استقلال و عظمت ایران اسلامی بود.

وی در  با یاد آوری این نکته که برای تحقق اقتصاد مقاومتی امور سخت افزاری در اختیار دولت و نرم افزارها در اختیار مردم است، تصریح کرد: اجرای اقتصاد مقاومتی باید از دولت آغاز شود.

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha