دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام معلمی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری مازندران با تاکید بر اینکه آل سعود باید منتظر عواقب جنایات اخیر خود باشد گفت: این رژیم خوانخوار به دنبال کشتن شیعه است و برای فرق نمی کند عربستان باشد یا یمن!

حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، عضو خبرگان رهبری مازندران در گفتگو با  خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، ضمن محکوم نمودن جنایات آل سعود بیان داشت: به شهادت رساندن شیخ نمر و جمعی از  شیعیان ، نشانه نهایت وحشی گری و خباثت دودمان آل سعود است.

وی افزود: با توجه به این که رژیم آل سعود که در سیاست های جاری خود در تجاوز به کشور همسایه  اسلامی خود (یمن )شکست خورده و به هیچ هدفی نتوانست برسد؛ لذادر این شرایط مایوس گردیده و وحشیانه به جان شیعیان شرق عربستان افتاده است.

نماینده خبرگان رهبری با اشاره به سکوت مرگبارمدعیان حقوق بشر در قبال این جنایات آل سعود اعلام داشت: تاسف بالاتر برای مجامع بشری و مدعیان حقوق بشر و قدرتهای استکباری است که دم از دمکراسی و حقوق بشر می زنند ولی از نظام شاهنشاهی عربستان و حکومت های موروثی آل سعود حمایت کرده و در قبال این جنایات وحشیانه خاموشی مرگبار اتخاذ نموده اند.

وی گفت: این جنایات عربستان، زمینه سقوط آل سعود را فراهم نموده و همه کسانی که دست به چنین جنایاتی می زنند به زباله دادن تاریخ خواهند رفت.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با محکومیت این جنایات تصریح نمود: این عمل شنیع نه تنها از جانب مردم ایران، شیعیان و مسلمانان جهان محکوم است؛ بلکه از طرف همه آزادیخواهان  دنیا عمل زشت و مردودی است.

وی در ادامه تاکید نمود: شیخ نمر رهبر فقید شیعیان عربستان، خواسته ای جز اجرای قانون و آزادی بیان در جامعه که حق طبیعی هر شهروندی است نداشت؛ اما دولت آل سعود این مطالبات مدنی را نتوانست تحمل نماید، لذا 47 نفر بی گناه از جمله شیخ نمر را وحشیانه به شهادت رساند

عضو خبرگان رهبری در پایان خاطر نشان کرد: آل سود باید در انتظار عواقب این جنایت باشد چرا که وعده خدای قهار همین است؛ آنانی که دست به ستم خلق خدا دراز کنند، به سرعت نتیجه عمل خود را دریافت خواهند نمود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha