دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شیخ نمر

حوزه/ وزارت کشور بحرین با صدور بیانیه ای اعلام کرد هرکس با سخن یا بیانیه خود به اعدام شیخ نمر اعتراض کند و این اقدام را محکوم سازد به دو سال زندان و ۲۰۰ دینار جریمه مالی محکوم خواهد شد.

به گزارش سرویس بین اللمل خبرگزاری«حوزه»، در پی اعدام شیخ نمر توسط مسئولان سعودی و موج محکومیت این اقدام ظالمانه توسط شخصیت ها و احزاب اسلامی، وزارت کشور بحرین در مورد محکوم کردن احکام قضایی عربستان به شهروندان خود هشدار داد.

این هشدار وزارت کشور بحرین پس از آن است که اعدام شیخ نمر موج خشم شیعیان بحرین را در پی داشته است.

در بیانیه وزارت کشور بحرین به این مناسبت آمده: هرگاه کسی با سخن یا بیانیه خود به احکام قضایی صادر شده از دادگاه عربستان اعتراض کند تمام اقدامات لازم قانونی در ورد وی اعمال خواهد شد؛ چراکه این کار موجب تفرقه و فتنه می شود و امنیت داخلی بحرین را به خطر می اندازد.

وزارت کشور بحرین در ادامه معترضان به اعدام شیخ نمر را به حبس بیش از دو سال و جریمه 200 دینار تهدید کرده و گفته این مجازات ها برای کسانی است که به کشور یا سازمان بین المللی که نزد دولت بحرین محترم است توهین کنند.

این در حالی است که پرونده دو کشور عربستان و بحرین سرشار از موج محکومیت جهانی به واسطه سرکوب آزادی خواهان در این دو کشور می باشد و از سوی دیگر منطقه هنوز در انتظار پیامدهای احتمالی امنیتی و سیاسی اعدام شیخ نمر می باشد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha