دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تجمع طلاب مازندرانی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه مازندران، از برگزاری تجمع اعتراض آمیز طلاب و روحانیون این استان، روز دوشنبه، ۱۴ دی ماه، در محکومیت اعدام شهید آیت الله شیخ نمر خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم طاهری، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ساری با بیان این که این تجمع اعتراض آمیز ساعت 10 روز دو شنبه، در مدرسه علمیه مصطفی خان ساری برگزار می شود، گفت: در این تجمع اعتراض آمیز اساتید و طلاب حوزه ساری حضور دارند.

مدیر حوزه علمیه مازندران ادامه داد: این تجمع از سوی دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، مدیریت حوزه علمیه استان، جامعه روحانیت مرکز استان و مدارس علمیه ساری برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری در ادامه ضمن محکوم کردن شهادت آیت الله شیخ نمر از سوی رژیم ظالم آل سعود، این اقدام ننگین را ظلم بزرگی به اسلام و امت اسلامی دانست و گفت: این اقدام جایتکارانه دولت عربستان، پایه های این رژیم ظالم را سست و در مسیر نابودی کامل قرار خواهد داد.

وی با بیان این که رژیم آل سعود باید در انتظار عواقب سنگین این اقدام شنیع خود باشد، افزود: امت اسلامی پاسخ دندان شکنی به این حرکت ضد انسانی رژیم سفاک آل سعود خواهند داد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که آل سعود جنایت کار فکر می کند با شهادت شخصیت هایی همچون شیخ نمر می تواند صدای آزدی خواهی و بیداری را در این کشور سرکوب کند، گفت: قطعاً جنبش گسترده ای در ادامه راه شیخ نمر در عربستان ایجاد می شود و زمینه سرنگونی کامل این رژیم جنایت کار و ظالم را فراهم خواهد کرد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha