دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ تجمع اعتراض آمیز طلاب و روحانیون اصفهان به کشتار شیعیان نیجریه

حوزه/ آل سعود که باید آن را آل شوم و آل جنایت دانست با این اقدام خود هدیه سال میلادی خویش را پیش کش اربابان مستکبر خود کرد تا عاملی برای تسکین ناراحتی های آنان از نفوذ روز افزون قدرت ایران اسلامی و شیعیان در سراسر جهان باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، طلاب و روحانیون حوزه علمیه صبح امروز با تجمع در مدرسه صدر بازار علیه جنایات آل سعود با شیعیان عربستان همنوا شدند و شعار مرگ بر آل سعود سر دادند.

در این تجمع اعتراض آمیز که به صورت سراسری توسط حوزه های علمیه کشور برگزار شد طلاب و روحانیون حوزه های علمیه اصفهان هم یکصدا خشم و انزجار خود را از جنایات و خباثت آل سعود اعلام کردند.

گفتنی است : طلاب و فضلای  حوزه علمیه اصفهان با تعطیل کردن کلاس های درس و حوزه های خود در مدرسه صدر بازار تجمع و با مشت های گره کرده خود در محکومیت ناحق شیخ مجاهد و انقلاب آیت الله شیخ نمر شعار دادند.

گفتنی است : در پایان این مراسم طلاب و روحانیون حوزه علمیه اصفهان  با صدور  بیانیه ای تصریح کردند: خبراعدام روحانی برجسته شیعی شیخ نمر به دست مرتجع ترین رژیم منطقه، ناراحتی شیعیان، علمای اهل سنت، و آزادی خواهان جهان شد.

آل سعود که باید آن را آل شوم و آل جنایت دانست با این اقدام خود هدیه سال میلادی خویش را پیش کش اربابان مستکبر خود کرد تا عاملی برای تسکین نارحتی های آنان از نفوذ روز افزون قدرت ایران اسلامی و شیعیان در سراسر جهان باشد.

انتهای پیام 313/38

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha