دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بهشتی نژاد

حوزه/ استاد حوزه اصفهان با تاکید براینکه امروز آتش فساد پلید آل سعود منطقه را فراگرفته است، گفت: آل سعود یا همان آل یهود مزدور آمریکا و مستکبرین بوده و اعدام شیخ نمر هم خوش خدمتی به اربابانشان است.

حجت الاسلام سید حسین بهشتی نژاد در تجمع اعتراض آمیز طلاب حوزه علمیه اصفهان در محکومیت آل سعود اظهار کرد: به شهادت رساندن آیت الله شیخ نمر چنان جنایت هولناک است که به زودی خون ناحق ریختن این عالم مجاهد و انقلابی گریبانگیر سیاست مداران آل سعود می شود.

وی با بیان اینکه این جنایت توسط آل سعود در حالی صورت گرفت که هنوز غم و اندوه شهادت حجاج در فاجعه منا از خاطر شیعیان نگذشته بود گفت: اگر دست جنایتکاران آل سعود در آن فاجعه قطع شده بود امروز شاهد این جسارت نبودیم.

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: وقتی به قرآن کریم رجوع و به بررسی ریشه های فساد می پردازیم، متوجه می شویم آل سعود و وهابیت خبیث کانون همه فساد ها و محارب الله است.  امروز آتش فساد پلید آل سعود مطنقه را فراگرفته است.

حجت الاسلام سید حسین بهشتی نژاد تاکید کرد: امروز آل سعود و دست پروده های نامشروع آن داعش دست به جنایت هایی می زنند و تجاوزاتی انجام می دهند که جهان متوجه  شده آنها بویی از اسلام نبرده اند.

وی با اشاره به اینکه براساس آیات قرآن مفسد معرفی کردن مردان خدا چون شیخ نمر مسبوق به سابقه بوده و فرعون هم حضرت موسی را مفسد معرفی کرد، خاطر نشان کرد: امروز عربستان و آل سعود به مهره خطرناکی  تبدیل شده است که  جای پای جنایتش در منطقه مشخص است؛ آل سعود یا همان آل یهود مزدور آمریکا و مستکبرین بوده و اعدام شیخ نمر خوش خدمتی آنها به اربابانشان بوده است.

وی یادآور شد: امروز وظیفه ورسالت حوزه های علمیه و روحانیون بسیار خطیر است، طلاب و روحانیون باید با تکیه بر فقه پویای شیعه مرزبانانی راستین و مدافعانی جامع برای مکتب اهل بیت(ع) باشند.

انتهای پیام 313/38

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha