شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ گردهمایی اساتید و روحانیون فعال مسجد مقدس جمکران

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان، امروز در مراسم رونمایی از وب سایت جشنواره ملی مهدویت القای ناامیدی و سیاه نمایی اوضاع را حربه دشمنان دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان بعد از ظهر امروز در مراسم رونمایی از وبسایت، پوستر و لوگوی جشنواره ملی مهدویت که به همت جهاددانشگاهی واحد استان قم برگزار شد گفت: زمانی که عربستان تحت عنوان همپیمانی با اسراییل و مقابله علیه مقاومت فعالیت می کند، معادلات روابط و جبهه گیری های مسلمانان تغییر می کند؛ قطعا دشمنان از دیرباز و امروز و فردا  از توطئه های خود دریغ نخواهند کرد ولی قطعا پیروزی نهایی با جبهه انقلاب و مقاومت خواهد بود.

وی افزود: قرآن کریم مسایل را به شکل واضح و روشنی بیان کرده است؛ با مرور سخنان و وصیت نامه امام و بیانات 30 ساله رهبر انقلاب، حتی یک مورد سیاه نمایی و احساس ضعف در مقابل دشمنان دیده نمی شود.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان  اظهارکرد: این نگاه و راهبرد امام و رهبری کاملا قرآنی است؛ بیان قرآن کریم همیشه مومنان را به آینده امیدوار می کند زیرا تجربه و سنت الهی را مژده ای برای پیروزی نهایی جبهه اسلام اصیل معرفی می کند؛ بر اساس معارف اسلامی گناه  مکر همیشه به صاحب آن مکر بازخواهد گشت؛ تجربه داعش یکی از صدها تجربه ای بود که در این زمینه بشر به خاطر خواهد داشت.

تولیت مسجد مقدس جمکران بیان کرد: دشمنان استکباری همیشه در مکرهای خود شکست خوردند و آثار سوء این مکرها همیشه به خود آنها برخورد کرد؛ وعده الهی دارای یک منظر و زمان وسیع است و ممکن است پاسخ دشمنان در زمانی داده شود که حتی آن امام و پیامبر زمان نیز از دنیا رفته است.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان گفت: امروز رسانه های دشمن و عوامل نفاق داخلی به دنبال سیاه نمایی داخلی هستند و می خواهند خطاها و خراب کاری های برخی از مسئولین را به حساب انقلاب و اسلام و جریان ولایت بگذارد؛ نکته عجیب آنجا است که هرجا که جامعه و مسئولان ما از ولایت فقیه تبعیت کامل کرد به پیروزی های عظیم رسید.

وی افزود: امروز به‌رغم تمام مشکلات می توان گفت که کشور ما در بهترین شرایط است؛ از یک سو وضعیت ادارات و بانک ها و نوع اداره ها و نظام نادرست اقتصادی و اداری و فرهنگ کشور بسیار ضعیف است و قابل انکار هم نیست.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان اظهارکرد: در صدواسیما هم برخی از برنامه ها با الگوگیری های غلط پخش شد و برخی بازیگران نیز که با ظاهری موجه حضور یافتند ولی در صفحات فضای مجازی خود رعایت مسایل مرتبط به حجاب و... را نمی کنند.

تولیت مسجد مقدس جمکران بیان کرد: اگر از منظر دیگری به اوضاع بنگیریم می بینیم که جمهوری اسلامی امروز با قدرت و توان خود توانسته است که برگرده استکبارگران منطقه سوار شده است؛ حتی مردم عراق و... نیز بر این مساله اذعان دارند که اگر ایران نبود عراق و کربلایی هم نبود؛ اگر ایران اجازه می داد که داعش از جرف الصخر که در 35 کیلومتری کربلا است فراتر رود قطعا این شهرهای مذهبی را با خاک یکسان می کرد.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان گفت: همه عرصه هایی که زیر نظر ولایت فقیه به شکل مستقیم اداره شده است و ولایت فقیه در جایگاه فرماندهی بوده است به پیروزی های بزرگ رسیده ایم و هرجا که ناکامی و شکستی تجربه شده است جایگاه مسئولینی بود که در قوای مختلف به درستی پای کار نایستادند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی سالها است که به بحث اقتصاد مقاومتی و اقتصاد و معیشت مردم تاکید دارد ولی متاسفانه فرمانبری درستی انجام نمی شود؛ حضرت یوسف با پذیرفتن مسئولیت اقتصادی ملت مصر را از پیچ تاریخی گذر داد زیرا اگر این قدرت اقتصادی نبود جهات دیگر نیز بوجود نمی آمد.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان اظهارکرد: عدم قاچاق و واردات غیرلازم هرساله 40 میلیارد دلار به نفع کشور بود؛ هر میلیارد دلار 100 هزار شغل ایجاد می کند و اگر این کار هر ساله انجام شود دیگر هیچ بیکاری در کشور وجود نداشت؛ چرا باید چندین میلیارد تومان سنگ پا و غذای سگ و... وارد کشور شود؟

تولیت مسجد مقدس جمکران بیان کرد: باید از مسئولین پرسید که این چه نوع مدیریتی است که برای فرانسوی ها و چینی ها و ژاپنی ها کار ایجاد می کنیم و در کشور خود، میلیون ها بیکار داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان گفت: دشمن به دنبال آن است که درفضای مجازی، نظام اسلامی را مسئول تمام چالش ها و مشکلات بداند در حالی که هرجا مشکلی وجود دارد به این دلیل است که به سیاست های نظام به درستی عمل نشده است.

وی از تفاهمات با مساجد سهله و کوفه سخن گفت و بیان کرد: پس از بیش از هزار سال تولیت های اعتباب و مساجد مهم جهان تشیع به برکت انقلاب اسلامی تبادلات و تعاملات مثبت و با ارزشی را با هم برگزار می کنند.

وی افزود: اجلاس اعتباب مقدس جایگاه رشد این مراکز است و امیدواریم که با نابودی آل سعود و اسراییل تولیت های مسجد الحرام و بیت المقدس نیز در این جمع حضور یابند.

وی بر لزوم توسعه بخش پاسخ به سوالات و شبهات از سوی روحانیون فعال در مسجد مقدس جمکران گفت: پاسخ به نیازهای جامعه در این عرصه نیازمند لوازم و شرایطی است که باید فراهم کرد؛ امید است که با توسعه فعالیت های فرهنگی جمکران سالانه نیازمندی های معنوی و مشاوره ای 20 میلیون زائر خود را تامین کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha