شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله علیدوست

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: از جمله رسالت های مهم مجلس دهم زمینه سازی و بستر سازی لازم به منظور عملی کردن اقتصاد مقاومتی است.

آیت الله ابوالقاسم علیدوست در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به این که به زودی مجلس دهم رسماً کار خود را آغاز می کند، ابراز داشت: خواست و مطالبه به حق مردم از مجلس دهم این است که با همکاری دولت و ایجاد فضای همدلی ملی بکوشد تا مشکلات معیشتی کاهش یافته و با تکیه بر اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید خاص مقام معظم رهبری می باشد ، بستر لازم برای شکوفایی اقتصاد کشور مهیا شود.

وی همچنین افزود: البته در کنار مسئولان قوای سه گانه، مردم و رسانه های جمعی نیز نقش بسیار مهمی در تحکیم و تثبیت اقتصاد مقاومتی برعهده دارند چه آن که بدون نقش آفرینی هر کدام، اهداف مدنظر به طور کامل محقق نمی گردد.

عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی همچنین با بیان این که بیش از دو سال از ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاوتی از سوی مقام معظم رهبری می گذرد، گفت: در این مدت با وجود همه تلاش های صورت گرفته، هنوز هم به نظر می رسد که آن نتایج و اهداف مطلوب محقق نشده و لذا همه نهادها و ارگان ها و مردم و بخش خصوصی باید در این راستا باید بر تلاش و کوشش خود بیفزایند.

وی اضافه کرد: هم مردم و هم رسانه ها باید این مطالبه به حق را از مسئولان داشته باشند تا شاهد افزایش تلاش ها به این منظور باشیم به خصوص رسانه های جمعی که با تعهد و دلسوزی می بایست منویات مقام معظم رهبری را درباره مقوله اقتصاد مقاومتی دنبال کنند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha