جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله علیدوست

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم رسالت مهم رسانه های جمعی در سال اقتصاد مقاومتی را پیگیری مجدانه در زمینه به ثمرنشستن و عملیاتی سازی این شعار توصیف کرد.

آیت الله ابوالقاسم علیدوست در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب با نام گذاری سال جاری بر لزوم اهتمام همگان به خصوص مسئولان بر اقدام و عمل در رابطه با اقتصاد مقاومتی تاکید کردند و ان شاءالله امیدواریم که امسال شاهد حرکت های جدی و خوبی در این باره باشیم.

وی با اشاره به این که ما با تکیه بر اقتصاد مقاومتی می توانیم چالش های اقتصادی از جمله رکود و بیکاری را تا حدود زیادی پشت سربگذاریم، گفت: در اقتصاد مقاومتی مردم و مسئولان نقش مهمی ایفا می کنند، اما در کنار این ها ، رسانه های جمعی نیز به خوبی می توانند بسترها و زمینه های تحقق این اصل کلیدی را فراهم کرده و به سهم خود به شکوفایی اقتصادی کشور و حل مشکلات کمک کنند.

عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی اضافه کرد: البته آن چه مهم است این که همه باید هماهنگ با یکدیگر کار کرده و به خصوص اهالی رسانه در وهله نخست آحاد مردم را نسبت به وضعیت فعلی کشور به درستی توجیه کرده و همچنین نقاط ضعف و کاستی ها را با نقد سازنده و منصفانه به سمع و نظر مسئولان و دولتمردان برسانند.

وی بیان داشت: به ویژه فعالان رسانه ای و کسانی که در فضای مجازی تاثیرگذاری دارند در این مقطع حساس باید به مردم بگویند که اگر ما به الزامات اقتصاد مقاومتی توجه نکنیم چه آسیب ها و خطراتی متوجه کشور و نظام می شود و برعکس در صورت تحقق این مساله چه برکات و دستاوردهایی نصیب ما شده و چقدر از مشکلات اقتصادی کشور مرتفع می گردد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha